Skip to content

2 Comments

  1. Bjørg
    17. september 2021 @ 21:31

    Et lille husmortip er at fryse hyben ned, og først rense dem, når de er frosne, det letter processen en hel del.

    Reply

    • Linda
      19. september 2021 @ 10:59

      Det fandt jeg faktisk på nettet, men (og her kan det SAGTENS være mig, der ikke har fantasi nok) er det ikke næsten dobbeltarbejde? Er man ikke nødt til at vaske dem først og skære enderne af – og så at vaske dem og rense for resten af kernerne, når de har været i fryseren? Eller er det mig, der overser noget indlysende?

      Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.