Skip to content

93 Comments

  1. Marlene
    23. oktober 2020 @ 20:16

    En rigtig fin og konstruktiv idé 😀 Godt tænkt 👌

    Reply

  2. Sara
    23. oktober 2020 @ 20:17

    Gør det!
    … Siger jeg. Og jeg giver ellers aldrig fem flade ører til indsamlinger på blogs. Men det ville gøre mig ægte og oprigtigt glad at bidrage til at gøre dig gældfri i 2021.
    Jeg har læst med (gratis, jo) i flere år efterhånden.Tak for altid gode og ofte tankevækkende indlæg.

    Reply

  3. Pernille Fenger
    23. oktober 2020 @ 20:19

    Jeg vil gerne bidrage 💕

    Reply

  4. Lotte
    23. oktober 2020 @ 20:21

    Sæt igang, jeg har stor fornøjelse af dine velovervejede og ikke mindst velskrevne indlæg, du har en lækker måde at bruge sproget på, som gør at det altid er givende for mig uanset emnet 🙂 Det vil jeg meget gerne honorere!

    Reply

  5. Trine
    23. oktober 2020 @ 20:22

    Jeg er på. Jeg er så glad for at læse med. Du kommer altid med sådan nogle gode betragtninger som jeg nyder at læse
    Kh Trine

    Reply

  6. Trine B
    23. oktober 2020 @ 20:23

    Jeg siger JA til at donere! Jeg har læst med i årevis, og elsker din blog. Vi kan ikke vente til 2022 med den champagne, så de 5 måneder skal simpelthen indhentes.

    Reply

  7. Trine
    23. oktober 2020 @ 20:23

    Jeg bakker tusind procent op! Det skal du bare gøre, og jeg vil helt sikkert gerne give et bidrag til gengæld for de mange timer, jeg har brugt på at læse med hos dig, og for al den omhu og tid, du lægger i det her fine hjørne af internettet.

    Reply

  8. Helle
    23. oktober 2020 @ 20:25

    Det vil jeg så gerne støtte op om! Jeg er trofast læser og synes det er mere end på sin plads at give et bidrag for dine ord, der har den sjældne vidunderlige effekt af at få mig til at trække på smilebåndet (eller klukke) ved selve læsningen og dernæst efterlade stof til eftertanke. Hvad du bruger pengene til skal være helt din sag <3

    Reply

  9. Trein
    23. oktober 2020 @ 20:25

    Er semi-fast læser og (vistnok) første gang i kommentarsporet 😊 Har bare et enkelt input: Hvad er dit MobilePay nr?

    Reply

  10. Mette
    23. oktober 2020 @ 20:33

    Jeg har læst med længe, og alt det jeg har læst er såååå meget mere værd! Jeg er med og håber vi må høre hvad det løber op i, jeg er sikker på, der er mange dom er med på ideen!

    Reply

  11. MM
    23. oktober 2020 @ 20:33

    Jeg siger JA! Det gør mig glad at kunne bidrage lidt til denne blog, hvor jeg virkelig nyder at følge med hos.

    Reply

  12. Marie
    23. oktober 2020 @ 20:34

    Jeg forstår fuldstændig alle dine forbehold – men også dit ønske om at blive gældfri, og jeg synes, det er en super fin idé, der både får dig tættere på målet OG giver os andre mulighed for at betale for alle dine ord.
    Jeg er med!

    Reply

  13. Sara
    23. oktober 2020 @ 20:35

    Sidder klar med mobilepay😉 har læst med i 10 år+, så 50 kr er vidst ikke for meget for langt👍🏻

    Reply

  14. Astrid S
    23. oktober 2020 @ 20:39

    Jeg er så glad for at vi endelig får lov 💃💰

    Reply

  15. Monika
    23. oktober 2020 @ 20:39

    Jeg købte din fine bog for et par år siden for at støtte bloggen (den forsvandt desværre i udlån til veninde). Og jo for hulan, vi skal da have denne ene mulighed for at hjælpe dig med at sparke den #$$# gæld ad H til! I’m in!

    Reply

  16. Macu
    23. oktober 2020 @ 20:40

    Rigtig god ide. Vil meget gerne være med.

    Reply

  17. Sisse
    23. oktober 2020 @ 20:41

    Sæt.i.gang.

    Reply

  18. Cecilie
    23. oktober 2020 @ 20:43

    JA JA JA JA JA! (Og endelig!) Jeg læser alle dine forbehold, og det er fint, du skriver dem. Jeg forstår godt, hvorfor.

    Bare fortæl os, hvad vi skal gøre <3
    Du bidrager med så meget, så det ville kun være en ære at give lidt tilbage. Selvom penge ingenting betyder, så fylder de alting, når de ikke er der.

    Reply

  19. Anne
    23. oktober 2020 @ 20:43

    Har aldrig kommenteret før, men holder meget af dine skriverier, læser alt fra din pen og ville klart bidrage.

    Reply

  20. Helle Fjeldsted
    23. oktober 2020 @ 20:47

    Linda skat, som tak for skønne grin og fantastiske hverdags beretninger vi vist alle kan spejle os i, tænker jeg kæreste ven❤️SÆT IGANG❤️
    Med din skønne humoristiske tilgang til mange ting, din underfundighed omkring livets finurligheder bidrager du med smil på læben herhjemme, tid til eftertænksomhed og GLÆDE i hverdagen❤️
    TAK FOR DIG💞å

    Reply

  21. Helena Bitsch Madsen
    23. oktober 2020 @ 20:47

    Som altid de fineste overvejelser! Det giver så god mening og giver mig og andre der nyder dine indlæg mulighed for, at give lidt igen.

    Reply

  22. Maja Jul Larsen
    23. oktober 2020 @ 20:52

    Enig! Jeg læser flittigt med, men har faktisk aldrig kommenteret før… Vil med glæde støtte op!

    Reply

  23. Kramraah
    23. oktober 2020 @ 20:54

    Ja tak! 😊 Det vil faktisk være dejligt at få mulighed for at sige tak for alle dine kloge og yderst inspirerende ord om M2020, børn, bil, jobudfordringer, naboer, hus, økonomi, metoo osv. Jeg læser gerne om det hele og går altid klogere herfra. Og tak til alle jer andre for et altid klogt kommentarfelt. (Det er første gang, jeg skriver med 😊)

    Reply

  24. Mikala
    23. oktober 2020 @ 20:56

    E.N.D.E.L.I.G
    Hvor ville det glæde mig at bidrage til at vi alle sammen kan fejre med dig. Du smider bare et nummer til MobilePay, så skal jeg være der som et lille søm 😀

    Reply

  25. Marianne
    23. oktober 2020 @ 20:59

    Hit med et mobilepaynummer!

    Reply

  26. Brit Knudsen
    23. oktober 2020 @ 20:59

    Sæt.i.gang.

    Reply

  27. Ida
    23. oktober 2020 @ 21:01

    Hell Yeah! Gør det. Vi er klar. Elsker at læse med herinde, uanset emnet. Det er en fryd at indtage dine ord. Haps! Og haps med den gæld. Vi kværner den sammen.

    Reply

  28. Christine
    23. oktober 2020 @ 21:03

    Jeg vil meget gerne støtte dig og bloggen!
    Har læst med lige så længe, jeg kan huske og har også læst fra ende til anden en gang eller to (stalker much? 🙈).
    Det er dog sjældent, at jeg får kommenteret. (Beviset herpå må være, at sidst, jeg kommenterede, var på en post omkring noget med, hvornår det rigtige tidspunkt at få børn var og ikke skulle stresse over det. Min kommentar handlede om det tidspres, der dels lå i, at min kæreste er en del ældre end mig, og dels at vi heller ikke ønskede større aldersforskel mellem hans børn og vores fælles barn end nødvendigt. Og altså.. mens jeg skriver det her ligger vores 2,5 måned gamle datter ved siden af mig ❤️ Så jeg er ikke den bedste til at få kommenteret, men jeg NYDER alt der kommer fra dit tastatur!!)

    Reply

  29. Anne Marie
    23. oktober 2020 @ 21:04

    Go for it! Vil være nogle af de bedste og meningsfulde penge, jeg sender afsted i lang tid 😍

    Reply

  30. Mette
    23. oktober 2020 @ 21:04

    Helt bestemt! Det skal du gøre.

    Reply

  31. Anne
    23. oktober 2020 @ 21:04

    Ja sq da !

    Reply

  32. AML
    23. oktober 2020 @ 21:07

    Vil med stor, stor glæde støtte projektet ‘gældsfri’ – læser fast med og har stor glæde og nytte af dine kloge tanker og input 😘

    Reply

  33. Kristina
    23. oktober 2020 @ 21:10

    Jeg hepper på en fundraiser!!! Go do!

    Reply

  34. T
    23. oktober 2020 @ 21:10

    JA! Jeg har læst med fra FØR du blev gravid med Anton, – støtter meget gerne!

    Reply

  35. Malene Dinesen
    23. oktober 2020 @ 21:12

    Melder mig i endelig-koret. Kæmpe ja til at bidrage

    Reply

  36. Helle
    23. oktober 2020 @ 21:13

    Briiiing it!

    Reply

  37. Josefine
    23. oktober 2020 @ 21:14

    Jeg betaler for Netflix, café latte, mofibo og alle de andre ting jeg bliver underholdt og oplyst af, så jeg vil meget gerne have lov også at betale dig!

    Reply

  38. Julie
    23. oktober 2020 @ 21:16

    Ja! Endelig! Det vil være en fornøjelse 🙂 Oprigtigt tak for chancen til at give lidt retur for alle dine kloge skriblerier.

    Reply

  39. Ann Cathrine
    23. oktober 2020 @ 21:17

    Jeg er så enig med de andre! Bare skriv dit nr!

    Jeg er kæmpe fan af din blog, og har læst med næsten siden starten. Læser ofte noget højt for min mand, som jeg synes du har skrevet særligt godt, sjovt, tankevækkende, vigtigt! Dine evne til at formulere dig er imponerende.

    Jeg bruger oprydningstips, tips til billige ting at lave i ferier, idéer ift. at mindske madspild, overvejelser ift. børneopdragelse og jeg kunne blive ved. Og ja – du er sjov! Og det at du har besluttet ikke at komme med sponsorede indlæg (selvom jeg godt kunne forstå hvis du gjorde), er så mega fedt!

    Vh. en kæmpe fan 🙂

    Reply

  40. Stinne
    23. oktober 2020 @ 21:17

    Absolut. Du har gjort en forskel for mit mentale helbred under Corona. For min måde at tage på mine ting på og dine indlæg er noget jeg gennem mange år, hver gang der frem med glæde. Så yes please

    Reply

  41. Camilla
    23. oktober 2020 @ 21:18

    Er 100% enig med resten af kommentarfeltet! Elsker din måde at skrive på og dine altid velovervejede betragtninger om dette og hint. Så sæt igang!

    Reply

  42. Sandra
    23. oktober 2020 @ 21:22

    Do it.

    Reply

  43. Eva
    23. oktober 2020 @ 21:23

    Sæt i gang, jeg er med.

    Reply

  44. Anne
    23. oktober 2020 @ 21:27

    Ja tak til at kunne give en julegave 😊

    Reply

  45. Julie
    23. oktober 2020 @ 21:31

    JA! Endelig!

    Reply

  46. Marianne
    23. oktober 2020 @ 21:36

    Helt klart ja!

    Reply

  47. Line
    23. oktober 2020 @ 21:37

    Helt bestemt god ide – din blog er en af mine yndlings. Vil meget gerne bidrage.

    Reply

  48. Gitte
    23. oktober 2020 @ 21:42

    Jeg stemmer i koret med de andre. Kæmpe JA herfra. Om du vil købe adventsgaver eller betale gæld, så sender jeg med glæde lidt din vej ♥️

    Reply

  49. Mette
    23. oktober 2020 @ 21:43

    MBpay nummer tak😊

    Reply

  50. Annette
    23. oktober 2020 @ 21:49

    … men hvorFOR skal vi vente helt til næste uge med at sende de penge?!? 😃❤️

    Det er SÅ meget på tide, kære du – og jeg vil GLÆDE mig til at spæde til den taknemmelighedsgryde af bidrag, du med garanti (og fuldstændig fortjent) kommer til at modtage for mange års fabelagtige, kloge, sjove, underfundige, rørende og helt igennem velskrevne indlæg på Danmarks Bedste Blog❣️

    Reply

    • Anne
      23. oktober 2020 @ 22:08

      Jeg bidrager meget gerne🙂

      Reply

  51. Charlotte
    23. oktober 2020 @ 22:00

    Ja da! Det er da det mindste jeg som læser kan gøre. Tak for mange gode råd, grin og overvejelser gennem årene – de havde let kostet mange penge andre steder.
    Og tak fordi du deler dine overvejelser med os fremfor at takke ja til sponseret indhold! Det giver mig kun mere lyst til at blive ved med at læse med.

    Reply

  52. Kathrine
    23. oktober 2020 @ 22:20

    Det vil være mig en glæde at bidrage!

    Reply

  53. Mette
    23. oktober 2020 @ 22:31

    Selvfølgelig skal du det. Du har givet os, der læser med, masser af tanker og gode grin, vi giver gerne lidt tilbage til dig.

    Reply

  54. Jane
    23. oktober 2020 @ 22:36

    Afsted!🤗❤️

    Reply

  55. H
    23. oktober 2020 @ 22:41

    Jeg er også med 🙋🏼‍♀️
    Faktisk kan du få min sjæl, hvis du har brug for det. Jeg skylder dine ord, her og i din bog, mere end jeg nogensinde kan betale. For det var gennem dem at jeg fik modet til at skabe min egen familie. Og nu ligger min 8 mdr gamle lille pige ved siden af mig og snorker, varm, mæt og lykkelig, og har lige slået en lille prut ❤️

    Reply

    • Marianne
      23. oktober 2020 @ 22:59

      Hvor fint! Bliver helt rørt – tillykke med din datter!

      Reply

    • Matilde
      24. oktober 2020 @ 06:57

      Wow, hvor blev jeg rørt over denne kommentar. Stort tillykke med din datter <3

      Reply

    • DoeteS
      24. oktober 2020 @ 12:51

      Åh! Stort tillykke med den lille pruttepige! ❤️
      Og netop det at kommentarerne her på sitet også altid er værd at læse er – ud over Lindas altid fremragende betragtninger – bare en ekstra grund til, at sitet er Danmarks bedste.

      Reply

    • Linda
      27. oktober 2020 @ 10:10

      @H: Den her kommentar tudede jeg over. Hvor er det bare FINT!! <3 Godt, du gjorde det, og hvis jeg har puffet bare det mindste til, at du turde gøre det, er det hele bloggens eksistensberettigelse værd.

      Reply

      • Helle
        30. oktober 2020 @ 14:54

        Det gjorde du og det er jeg så taknemmelig for ❤️
        På mandag skal hun begynde i vuggestue, og hvis du nogensinde fandt ud af hvem det er der bliver ved med at snitte løg, så må du gerne bede dem om at stoppe nu 😭❤️

        Reply

  56. Lene
    23. oktober 2020 @ 23:03

    God ide!

    Reply

  57. Lone
    23. oktober 2020 @ 23:33

    Gondor calls for aid – and Rohan Will answer! ❤️ Helt enig i denne lovestorm!

    Reply

  58. Emilie
    24. oktober 2020 @ 05:54

    YES!

    Reply

  59. Henriette
    24. oktober 2020 @ 06:11

    Ja!!! Endelig!!!

    Reply

  60. Maria
    24. oktober 2020 @ 06:42

    Ja, meget gerne!

    Reply

  61. Lisbet
    24. oktober 2020 @ 06:53

    Selvfølgelig. Tak fordi vi må 😊

    Reply

  62. L
    24. oktober 2020 @ 07:08

    Ja da. Jeg har læst med før Anton kom til verden, så jeg tænker det bliver en ret lav timepris for al den underholdning. Nu jeg er i gang vil jeg lige nævne at det er skønt at læse med på en blog der ikke svømmer over i reklamer, “samarbejder” og overstylede billeder med links til hvor man kan købe alt. En dogmeblog, hvor ordene er centrale. Tal for det.

    Reply

  63. Cecilie
    24. oktober 2020 @ 07:09

    Ja, mand! Where do I sign? 🤩

    Reply

  64. Mette Knudsen Grønnegaard
    24. oktober 2020 @ 07:13

    JA! ❤️

    Reply

  65. Marie
    24. oktober 2020 @ 07:27

    Jeg kommenterer ellers aldrig, men læser altid med os dig! Hit me med noget MobilePay…

    Reply

  66. Lise
    24. oktober 2020 @ 07:32

    Jamen, du føles jo ikke som en fremmed ord-dame… og på en måde føles det jo heller ikke kun som en gave til dig, men faktisk også til alle de dejlige mennesker i kommentarfeltet.

    Reply

  67. Pernille
    24. oktober 2020 @ 07:37

    Go, go, go. Jeg læser og følger ingen, som giver så meget mening som dig og altid emmer af omhu og umage. Det betaler jeg så gerne til. Open that gate!

    Reply

  68. HemmeLine
    24. oktober 2020 @ 07:41

    Jeg er så fucking hårdt med!
    Ja, undskyld min beskidte mund, men jeg elsker dig jo, og I want this for you, så meget.

    🙂

    KH
    HemmeLine

    Reply

  69. Pernille
    24. oktober 2020 @ 07:43

    Gør det. Jeg sætter meget stor pris på dine ord.

    Reply

    • k t
      24. oktober 2020 @ 08:11

      Ja da. Selv om det desværre ikke bliver meget her fra😩 husk bare og gøre det rigtig så du ikke bliver beskattet af det på en eller anden måde. Gad vide om ikke en blog læser er ekspert i indsamling og det skattemæssige. Og lovrigtige

      Kh

      Reply

    • Rikke
      24. oktober 2020 @ 08:13

      Oh yes! Jeg føler mig ofte som en fej gratist, når jeg for 100. gang glædes over dine indlæg. Jeg er helt enig med dem der takker dig for nul spons – men så er det da kun rimeligt vi spytter lidt i kassen

      Reply

  70. Matilde
    24. oktober 2020 @ 07:48

    Enig med resten af kommentarfeltet! Det er jo hvad jeg måske engang ville have givet for et dameblad, men uden at betale for at blive pumpet med reklamer, kun personligt indhold og interessante betragtninger.

    Reply

  71. Anne Lotte
    24. oktober 2020 @ 08:33

    Jeg har været fast læser herinde i over 10 år og særligt et indlæg gjorde en kæmpe forskel for mig.
    Magten tilhører den som tager den, var, sammen med andre faktorer, medvirkende til, at jeg tog skeen i den anden hånd og fik ændret på nogle ting i mit liv. Det er stadig den sætning jeg vender tilbage til, når der er noget i mit liv jeg bliver usikker på. SÅ TAK!
    Jeg synes helt klart godt du kan lave en indsamling.
    kh Anne Lotte

    Reply

  72. Gunn S
    24. oktober 2020 @ 08:35

    Fast leser, men kommenterer sjelden. Men jeg vil gjerne bidra, så håper du finner en løsning der lesere fra andre land enn Danmark kan bidra også 😊

    Reply

  73. Lærke
    24. oktober 2020 @ 08:40

    JA TAK! Du er den eneste blog, jeg følger, og jeg vil meget gerne give tilbage for alt det, du lærer mig.

    Reply

  74. Nadia
    24. oktober 2020 @ 08:54

    Jeg synes også bare du skal sende dit mobilepaynummer ud hurtigst muligt.

    Jeg synes i det hele taget, man bør støtte folk der giver af sig selv over blogs, Instagram m.m. direkte, hvis man har glæde af det de laver (støtter et par tegnere over Patreon af samme grund, nu jeg har råd til det). Og Linda, jeg har så meget glæde af din blog, og det vil jeg hellere end gerne betale for.

    Reply

  75. Christina
    24. oktober 2020 @ 08:54

    JA, for filan!!! Det er da en meget billig timepris for konstant kloge og gennemtænkte indspark!

    Reply

  76. NH
    24. oktober 2020 @ 09:00

    Selvfølgelig ❤️

    Reply

  77. Lotte
    24. oktober 2020 @ 09:05

    Jeg vil så gerne sende et beløb, som TAK for alle de gode indlæg hos dig!

    Reply

  78. Anne HS
    24. oktober 2020 @ 09:10

    JA, mange gange JA!! Du er den bedste skribent med de mest nuancerede indlæg, og jeg elsker din blog. Så bring it on.

    Reply

  79. Dorte
    24. oktober 2020 @ 09:45

    Ja! Jeg støtter gerne. Jeg har læst med i mange år, og det vil give mig en mulighed for at vise min begejstring for og påskønnelse af dine skriverier.

    Reply

  80. Berit
    24. oktober 2020 @ 10:22

    Jeg tilslutter mig koret! Og vil gerne understrege et par ting som andre har nævnt
    1. Mobilepay eller lignende nem løsning så det hele glider nemt. der må være en måde hvor du ikke samtidig behøver at lægge dit telefonnummer frit ud på internettet…?
    2. Det er sjovt at høre hvor meget det bliver til, og endnu engang få understreget pointen at det der for os hver især måske ikke er alverden kan blive meget når vi er fælles. Vi er nysgerrige😊
    3. For guds skyld tjek at du ikke kommer i karambolage med Skat. Kan ikke bære tanken om at du bruger pengene på st betale af på lån kun for at få et skattesmæk senere fordi Skat har en anden skelnen imellem donation og indtægt end os andre.

    Og så lige til sidst: jeg synes det er helt fint at du sætter det ifm afbetaling på lån hvis det giver mest mening for dig, men for mig er det helt lige meget hvad du bruger pengene til. Når de er sendt afsted er de dine, de er en gave uden betingelser og de er dine at bruge, om det så er til afbetaling, kurophold eller glimmerhatte🙃

    Reply

  81. Tina b
    24. oktober 2020 @ 12:41

    Betaler glad og gerne for de mange timers læsning. Det er en fornøjelse 🙃

    Reply

  82. Stine
    24. oktober 2020 @ 14:54

    Noget nær verdens bedste ide!

    Reply

  83. Line_1977
    24. oktober 2020 @ 18:53

    Det ville være så dejligt at få lov at give bare lidt tilbage for alt det du har givet mig i form af perspektiver, refleksioner, fine tankespind, rå ærlighed og nænsomme betragtninger. Bare tak ❤️

    Reply

  84. Julie
    24. oktober 2020 @ 19:51

    Ja for helguland 👌 du er en af de (meget!) få bloggere, hvor jeg ALTID læser alle indlæg, og det betaler jeg hellere end gerne lidt for

    Reply

  85. Ditte
    24. oktober 2020 @ 22:04

    Tak, Linda. Tak for dine altid kloge og sjove skriverier. Tak for inspiration og indsigt, nye vinkler og idéer. Tak fordi du har skabt en dejlig oase midt i det store (og til tider ubarmhjertige) internet, hvor der samles så mange kloge og kærlige mennesker. Og tak, fordi vi nu kan give lidt tilbage. Tak!

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.