Skip to content

6 Comments

  1. The CityGirl
    9. juni 2019 @ 08:52

    Det der med cremer og makeup osv. kender jeg virkelig alt for godt! Det føles som uendelig meget spild at smide gode ting ud, bare fordi man af forskellige grunde er gået videre til en anden creme eller bodylotion eller parfume osv. I december var der nogle piger her i Kbh, der samlede ind til hjemløse/udsatte kvinder til et opholdssted for kvinder herovre.
    Og det var simpelthen så skønt at kunne komme af med alt det, som ellers er for godt til bare at smide ud – og så give det videre til nogen, som reelt stod og manglede alting. Som pigerne sagde, så handlede det ikke bare om at kunne få sæbe til at tage et bad på stedet. Men de der ekstra ting virkelig gør noget for livskvaliteten.
    Jeg ved ikke hvad der er rundt omkring i landet af sådanne kvindesteder, men der er nok nogle stykker. Og så kan man netop samle sammen blandt veninderne og køre hen og aflevere det. Det har jeg i hvert fald tænkt mig at gøre næste gang jeg står ude på badeværelset, og der igen har hobet sig en masse op, som jeg ikke længere selv bruger 🙂

    Reply

    • Linda
      9. juni 2019 @ 20:19

      Hvor er det bare en god ide! Jeg ved ikke, om vi har en tilsvarende aftagergruppe i Esbjerg, men det vil jeg undersøge, for ja: Det føles da meget bedre at give det til nogen, som måske lige er et sted i livet, hvor bodyscrub ikke er det første, man tænker på. Tak for ideen <3

      Reply

    • Pernille
      10. juni 2019 @ 18:09

      Tilføjer lige (og dette bør måske bekræftes det pågældende sted, før man afleverer), at jeg har læst mig til, at bind og tamponer også er i høj kurs sådanne steder. Hvis man er gået minimalist på menstruation og gået over til kop (det har jeg selv endnu til gode at gøre) og alligevel rydder op…

      Reply

      • Linda
        10. juni 2019 @ 19:28

        Det er en super tilføjelse, for jeg tror, der er mange, der har en halv pakke tampax til at stå i skabet. Tak for indspark.

        Reply

  2. Trine
    10. juni 2019 @ 08:25

    Med en printer og tid til hygge er det her måske en mulighed: https://images.app.goo.gl/nxFsjtT9rrNdG53e6
    🙂

    Reply

    • Linda
      10. juni 2019 @ 19:20

      De var fine! Tænk, jeg har aldrig overvejet, at man kunne lave dem selv, men selvfølgelig kan man det. Tak for ideen <3

      Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.