Skip to content

12 Comments

  1. Anonym
    27. marts 2012 @ 19:22

    Åhhhr jeg har fuldkommen det samme problem. Er flyttet til ny meget cyklistvenlig københavnsk forstad, samtidig med at jeg gennemgik en forplantning. Så nu hvor jeg endelig kigger frem bag barselsorlovens træthedståger, og prøver at "nyorientere" mig, og ved gud gerne ville proppe poderne i cykelvognen og få lidt fastere lår imens jeg sparer nogle benzinkroner, må jeg dog erkende at jeg skal sætte hele dage af til at lære at finde rundt i cykelsti-systemet. Medbringende GPS. De få gange jeg har forsøgt mig, er det endt med at jeg har opgivet, og bevæget mig ud på og cyklet hjem ad BIL-vejene. Som bestemt ikke er beregnet til cyklister. Føles, mht angstniveau, næsten lidt som at cykle i nødsporet på en motorvej. De her kommuner. Som gør meget ud af deres cykelsti-systemer. Burde invitere alle nytilflytterede borgere på guidede cykelture. For at give os en reel chance. Sofie

    Reply

  2. Pia
    27. marts 2012 @ 19:25

    Jeg skyder på at hul-i-hovedet-effekten slår ud på alle hæslighedsskalaer…
    På et tidspunkt blir det der stisystem os' din baglomme!
    Hænderne op alle dem, der IKK synes du suck'er
    *hånd-op-smiley*

    Reply

  3. [hadla]
    27. marts 2012 @ 21:18

    og hånd op her! Tilbage op på (cykel)hesten, det kommer nok!

    Reply

  4. LikeBree
    27. marts 2012 @ 21:32

    Må man her få lov at slå et slag for sin Android Smartphone med indbygget GPS 😉 Den virker også for gående og cykelister – Og kan endda huske vanlige ruter 😀
    Yay…

    Tak for en fantastisk blog…
    http://likebree.kaashalvorsen.dk/

    Reply

  5. Mette
    28. marts 2012 @ 05:43

    Søde Linda du har kort app i din iPhone 😉 den bruger du næste gang! Og S.T.O.P så med at slå dig selv i hovedet!!! Du når ikke Amalie til sokkeholderne 😉
    Håber Anton er ok igen
    Knuser

    Reply

  6. aeroskak
    28. marts 2012 @ 06:34

    Mette har ret. "Kort" i din iPhone er løsningen. Husk at to tryk på pilen nede i venstre hjørne orienterer kortet i forhold til din retning.

    Reply

  7. Louise
    28. marts 2012 @ 07:16

    Når du først knækker ruterne i Sønderris, så bliver du så glad for de stisystemer.. Er selv vokset op i Sønderris, og har cyklet mange kilometer mellem kammerater 🙂

    Tak for en fantastisk blog, læser troligt med hver gang der kommer nyt indlæg.. 🙂

    Reply

  8. Mette
    28. marts 2012 @ 07:21

    Du må have dig en indbygget GPS i din telefon. Det er da ikke til at holde ud, men hold kæft, hvor kan jeg bare genkende den følelse af afmagt og frustration, da jeg heller ikke kan finde rundt på nye steder…

    På et tidspunkt lærer du det – med eller uden GPS.

    Reply

  9. Frau Putz
    28. marts 2012 @ 08:11

    Tilslutter mig koret, der synger GPS! Langt mindre angstprovokerende end kamphund i mølædt snor-ejer…

    Reply

  10. stopdetdog
    28. marts 2012 @ 08:59

    Reply

  11. Anonym
    28. marts 2012 @ 11:38

    Var han en god guide ham der narkoman-typen?

    Reply

  12. Fru.Nikolajsen
    28. marts 2012 @ 17:34

    Jeg har hellere ikke knækket koden med stisystemet i Sønderris. Må altid stole på at mine tvillinger kender vejen, for ellers er jeg på skideren…..
    Min mand har og prøvet at forklare mig HVOR simpelt det er, men det er squ ikke logisk… Indrømmet, jeg ta'r bilen, selvom det er en omvej 😉
    Susanne

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.