Skip to content

5 Comments

  1. Mette
    24. maj 2016 @ 11:42

    Hepper!

    Reply

  2. www.skøreliv.dk
    24. maj 2016 @ 11:55

    Selvfølgelig kører vognen, helt uden at vælte! Let it go! Let it GOOOoo!!….

    Reply

  3. Yoganista
    24. maj 2016 @ 11:57

    Hvor er du sej!

    Reply

  4. Anne HS
    10. juni 2016 @ 08:43

    Jeg elsker alle dine indlæg. Og jeg elsker især det, du skrev her: "…når det bider mest, og det føles som om, det er mig, der gør livet svært for mine børn, prøver jeg at huske, at min opgave ikke består i at beskytte dem imod virkeligheden, men i at sørge for, at sammenstødet med den ikke bliver for voldsomt." Tak!
    Har netop citeret dig i en kommentar til Julie Lahmes indlæg http://julialahme.dk/2016/06/10/det-kan-man-jo-sagtens-sige-om-familieliv-og-arbejdsliv/

    Reply

    • Linda
      13. juni 2016 @ 08:12

      Hej Anne.

      Tak for din søde kommentar, og fordi du synes, det jeg skriver, er værd at hive ind i debatten andetsteds. Det er lige til at blive i godt humør af på sådan en mandag, hvor regnen siler ned af ruden:-*

      Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.