Skip to content

5 Comments

  1. lille t
    1. februar 2009 @ 18:14

    Så blir jeg her osse 🙂
    Har været her i 7 år og 10 mdr – og ser absolut ingen grund til at skulle tage nogen steder… Det skulle dog lige være et lille hus på landet *drømmesmiley-med-masser-af-hunde*

    Reply

  2. Anonym
    1. februar 2009 @ 19:21

    11 år siden du rejste – jeg er ved at være gammel!

    Reply

  3. Anonym
    1. februar 2009 @ 19:21

    Jeg bliver også 😉 Selvom en penthouse i Dubai såmænd ikke lyder værst. Men den kan vi jo ‘bare’ bruge som sommerhus!!!
    Ved du hvor Reginakrydset og Fattiggårdsbakken er? Hvis, så er den hjemme!!
    Forøvrigt, så nægter jeg at fortælle hvor længe jeg har været her 😉
    Knus B

    Reply

  4. Anonym
    1. februar 2009 @ 19:23

    ups, er allerede ved at være glemsom.
    Knus Sus

    Reply

  5. Anonym
    2. februar 2009 @ 08:06

    Så bliver jeg også hængende – lidt skræmmende at tænke på at det er 8 år og 2 mdr. siden jeg rykkede teltpælene op fra lille, trygge Silkeborg. Men det er jo gået meget godt :o)

    Gitte

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.