Skip to content

1 Comment

  1. Lene
    29. december 2007 @ 19:17

    Det er en særlig udfordring at bringe forskellige grupper af bekendte sammen til een fest af samme grund. For hvad nu, hvis de ikke kan med hinanden? Det er ligesom en identitetskrise udsat for det hvide lærred.
    Jeg kender en, der havde hjertet i halsen og alle terningens sider i spin, da hun gjorde det – og det gik supergodt, for trods det, at hver bekendt kendte en bestemt side af terningen særligt godt, så var terningen den samme.

    Måske man bare skal tro og håbe på, at vi er vokset fra boldbanerne. Selvom det er svært, når man står i en interessekonflikt og stadig har aftrykket af møgungernes plastikbold i panden.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.