Skip to content

7 Comments

  1. Mette
    18. august 2014 @ 10:42

    Lyder MEGAMEGET som win-win det der :-):-) ! Og fedt billede du postede af knægten! Synes desværre at min første uge efter ferien var "fuld fart frem i vildt tempo".. Crap man blir træt!! Rigtig god bedring knus

    Reply

  2. Fru Z
    18. august 2014 @ 16:23

    Hvis din søn bliver en dødbider er det ikke din skyld.

    Reply

  3. Uden Relevans
    18. august 2014 @ 17:27

    hvor mon han har den stædighed fra linda?????

    in other notes, har jeg skrevet på min blog i dag. sæt x i kalenderen!

    Jeg gik også til ishockey, skøn sport!

    Reply

  4. Pernille
    19. august 2014 @ 11:07

    Det lyder helt fantastisk. Dejligt med sådan en rummelig og pædagogisk ishockey træner. Fås is-rollatoren mon i voksen størrelse?

    Reply

  5. Anne F.
    19. august 2014 @ 15:17

    Det lyder perfekt!

    Og jeg elsker dit semikolon i sidste linje <3

    Reply

  6. K
    20. august 2014 @ 10:16

    Det bliver IKKE sejere. Punktum!

    Reply

  7. Lene
    20. august 2014 @ 12:11

    Jeg smelter fuldstændig. Han er det fineste lille menneske. Hans mor er ualmindelig sjov, skarp – og verdens bedste mor. Holder så meget af jer begge to. / Lene.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.