Skip to content

4 Comments

  1. The CityGirl
    14. oktober 2008 @ 12:16

    Jeg har tænkt nøjagtig det samme!
    De kan være ganske underholdende at nærstudere en gang imellem 😉

    De er også gode de der billeder der tit er på; de fjerner ligesom den sidste tvivl man kunne have om hvorvidt man skulle bestille mad derfra…. 😉

    Reply

  2. miw
    14. oktober 2008 @ 16:02

    … men de fik din opmærksomhed – modsat de andre reklamer du ville have smidt ud…;)

    Reply

  3. Anonym
    14. oktober 2008 @ 18:14

    Kender et sted hvor man kan få pizza med kylling og rejser…

    Gitte

    Reply

  4. K
    14. oktober 2008 @ 19:48

    Ja og jeg bor jo lissom in The Hood… Og her spiser vi lidt af hvert :o)
    Sgu da for sjovt… I denne uge er der pizza med oksefødder på bud, anyone???

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.