Skip to content

5 Comments

  1. Ellen
    13. februar 2009 @ 08:58

    Nej, det ved jeg godt nok heller ikke…
    Dit lille klip bekræfter alle mine fordomme og meninger om den slags udsendelser, som jeg absolut, overhovedet og slet ikke kunne finde på at spilde min tid på.

    Det værste er, at slige under-lavmålet-snage-i-andres-liv-produktioner ikke ville eksistere, hvis ikke der var seere til dem, så den logiske konklusion må være, at det er der. Desværre.
    Man kunne fristes til at blive i din tankegang omkring (mindre heldig) social arv for at forestille sig publikummet…

    Reply

  2. Klejs
    13. februar 2009 @ 09:36

    Så er det jo godt at man er døv og programmet ikke kan tekstet.

    Jeg går ikke glip af noget!

    Reply

  3. Klidmoster
    13. februar 2009 @ 11:43

    Tabloid-tv, med en meget stereotyp fremstilling af “teenagemoderen” som snotdum og uansvarlig!

    Reply

  4. AB
    14. februar 2009 @ 18:50

    Right on! Jeg kunne ikke være mere enig. Det program er simpelthen SÅ usmageligt.
    AB

    Reply

  5. Anonym
    15. februar 2009 @ 15:19

    Og alligevel ser vi det ;o)

    Gitte

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.