Skip to content

23 Comments

  1. Linda
    27. oktober 2020 @ 10:12

    Vi skal ikke ud noget med, at nogle skal sove på sofaer her, haha – TAK for at have spyttet i <3

    Reply

  2. Trine H
    27. oktober 2020 @ 10:22

    Åh, hvor bliver jeg glad! Jeg har kigget med løbende og sådan håbet, at du fik/får den opbakning, du fortjener, og det gør du jo ☺️ Her må man bare sige, at du har sparet en ordentlig omgang god karma sammen ved at være den ubestridt bedste blogger i hele blogland. Jeg er så glad på dine vegne og egentlig på vores alles vegne. Alt er love – lige her i hvert fald ❤️

    Reply

    • Marie
      27. oktober 2020 @ 10:59

      Jeg er så enig her – det er al den gode karma, der kommer retur til dig nu. ❤️

      Reply

      • Kristina
        28. oktober 2020 @ 17:07

        Præcis sådan føles det! Som om vi endelig kan give tilbage for alle dine ord og tanker. Det er lidt som en anden skrev, at det både er til dig og til alle de andre der færdes i dit kommentarfelt. Dit hjørne af internettet er det fineste der findes. Det er en ære og en kæmpe glæde endelig at få lov til at hjælpe <3

        Reply

  3. Lone
    27. oktober 2020 @ 10:42

    Jubiiiii!!!!!!!!
    Bare Jubiiiiii!!!!!!!

    Reply

  4. Pernille
    27. oktober 2020 @ 10:42

    ♥️💞♥️Hvor er det skønt

    Reply

  5. Lone
    27. oktober 2020 @ 11:26

    Rørende! Og dejligt både for dig og for os at være en del af ❤️
    Mit bidrag var mindre end hvad jeg kunne ønske, men i overensstemmelse med mit eget budget. Og sådan er det så smukt at mange bække små gør store sager, både i indsamlinger og i besparelser og M20XX-handlinger 😊

    Reply

    • Linda
      27. oktober 2020 @ 19:30

      Det er så fint, så fint, Lone. Hver eneste bidrag er uendelig værdsat, og det glæder mig oprigtigt, at du holder “ånden” <3

      Reply

  6. Annette Toft
    27. oktober 2020 @ 11:26

    Jeg kan SIMPELTHEN ikke forstå, der skal være SÅ mange, der snitter løg lige her, lige nu…! 💖

    Linda, det er så fantastisk, og det er så fortjent!! Og det føles så ualmindelig skønt at kunne få lov til at hjælpe lidt til – om end ‘en buket’ er en ringe betaling for SÅ mange års underholdning i form af kloge, skarpe, sjove, skæve, aktuelle, oplysende, lærerige… indlæg på Verdens Bedste Blog 😘

    Reply

  7. Emma
    27. oktober 2020 @ 11:31

    Yeah🥳🥳🥳

    Reply

  8. Skn
    27. oktober 2020 @ 12:26

    Jubii..hvor er det fedt. Den besked gjorde mig sådan helt fysisk glad her i frokostpausen på en arbejdsdag der trækker tænder ud fordi det hele er oppe i luften.
    Hvor er det godt og hvor er det fortjent.

    Reply

  9. Birgitte B
    27. oktober 2020 @ 13:08

    Tak for reminder – var kommet fra det, men nu er der overført 🙂

    Reply

  10. Rikke
    27. oktober 2020 @ 15:05

    Kære Linda,
    Jeg blev glad helt ned i maven af at læse det her. Jeg har læst med i rigtig mange år, men kommenterer sjældent. Nu kunne jeg ikke lade være❤️ Tillykke, det er ualmindeligt meget fortjent, og hver enkelt beløb betyder ikke alverden for giverne, men samlet gør det jo en verden til forskel for dig, og det mærker jeg helt herud på den anden side af skærmen 😊 Tak for dig og dine altid velovervejede indlæg ❤️

    Reply

  11. Helle
    27. oktober 2020 @ 20:48

    Hvor er det dejligt at høre! Jeg hænger lige lidt ekstra ud i dit kommentarfelt her og lader den gode stemning af damer der vil andre damer det bedste. Tænk man kan være så glad på nogens vegne, når man aldrig har mødt dem!

    Reply

  12. Mette A.
    27. oktober 2020 @ 22:09

    Helt sikkert din gode karma der kommer tilbage til dig nu. Du har ubestridt Danmarks bedste kommentarspor – man får de følgere man har gjort sig fortjent til 😉
    Det er simpelthen en fornøjelse at læse dine indlæg og dine svar til både til dem du er enige og uenige med; de er altid ordentlige og fulde af respekt.

    Reply

  13. Astrid
    27. oktober 2020 @ 22:13

    Hvor er det dejligt, Linda! Det bekræftet én lidt i, at folk faktisk er gode og søde. Selv på internettet. 💙

    Reply

  14. Rikke H.
    28. oktober 2020 @ 11:22

    Det er så dejligt at læse, sidder her på hjemme arbejdspladsen med tårene trillende, du fortjener det. kram

    Reply

  15. Katrine
    29. oktober 2020 @ 23:00

    Så fik jeg også sendt et beskedent bidrag som TAK for en skøn blog fyldt med overordentlig velformulerede indlæg, kloge refleksioner, omsorg, humor og et velovervejet kommentarfelt, fra både dig og læserne! I mine øjne langt bedre end damebladene (som jeg ikke rigtig gider læse mere, fordi det oftest er tom underholdning, der ikke rigtig giver mig noget). Så tusind tak for det! Din champagne er så velfortjent!

    Reply

  16. Charlotte
    31. oktober 2020 @ 13:04

    Elsker elsker elsker at vi endelig kan få lov at give tilbage ❤️ Tak for dine ord. De hjælper mig ofte til at forstå mennesker og verden bedre.

    Reply

  17. Lærke
    31. oktober 2020 @ 22:30

    Kære Linda, jeg vil så gerne sende en blomst, for jeg er trofast læser og stor fan. Men jeg bor i udlandet så det der smart mobilepay, kan jeg ikke bruge. Har du en PayPal mon?

    Reply

    • Linda
      31. oktober 2020 @ 22:41

      Hej søde Lærke. Det har jeg desværre ikke – men hvor er jeg glad for at høre, at du klikker ind forbi ude fra den store verden udenfor❤️

      Reply

  18. Simone
    2. november 2020 @ 12:28

    Hov! Jeg har helt misset al det her, men jeg vil så gerne give en enkelt blomst. Hvortil?

    Reply

    • Linda
      2. november 2020 @ 19:36

      Hej Simone.

      Jeg sender dig lige en mail.

      Kh

      Linda

      Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.