Skip to content

28 Comments

  1. venterpaavin
    17. juni 2020 @ 19:50

    Sikke en dejlig hyldest – tillykke med den store Lille 💕🌈. Jeg siger tak for al solskinnet.

    Reply

    • Linda
      18. juni 2020 @ 08:37

      Mange tak – og velbekomme😊🦄

      Reply

  2. Karina
    17. juni 2020 @ 19:58

    Ok. Det her indlæg tuder jeg over ❤️❤️ Fineste skønne Frida. Stort tillykke med fødselsdagen 🎂🇩🇰

    Reply

    • Linda
      18. juni 2020 @ 08:38

      ❤️ Du er sød, K❤️ Tak for det🤗

      Reply

  3. Anne
    17. juni 2020 @ 20:28

    Tillykke med hende! Hun ser skøn og dejlig ud. Blev også en smule rørt – måske fordi din beskrivelse rammer ret godt plet ifht min egen datters personlighed. Som nogle gange er så udfordrende, at jeg ikke ved, hvad jeg skal gøre, men som jeg også er dybt taknemmelig for.

    Reply

    • Linda
      18. juni 2020 @ 08:41

      Tusind tak! Jeg så et meme en dag i lockdown’en, hvor der stod: “Check on your friends with strong willed daughters. We are not ok”. Og jeg kom til at grine, fordi #truth 😄 Men når jeg river mig mest i håret, tænker jeg ofte, at de karaktertræk, der kan være lidt overvældende nu, med sikkerhed kommer til at gøre livet nemmere for hende. Det gør mig glad🦄

      Reply

  4. M
    17. juni 2020 @ 20:55

    Tillykke med at hun valgte jer og at hun er så skøn 🙂

    Reply

    • Linda
      18. juni 2020 @ 08:42

      Tusind tak for det😊💜

      Reply

  5. Jannie
    17. juni 2020 @ 22:17

    Tillykke med Frida. Hun lyder som en sej lille en. Hun lyder også som min 8 årlige søn. Han kan allerede argumentere mig helt ned under gulvbrædderne. Han tager intet for gode varer og er absolut også et livstykke uden lige.

    Reply

    • Linda
      18. juni 2020 @ 08:42

      Tror du, vi har fået et par kritiske journalister på hænderne?😬😄

      Reply

  6. Skn
    18. juni 2020 @ 06:28

    Årh Tillykke med det lille skønne menneske.

    Reply

    • Linda
      18. juni 2020 @ 08:43

      Tusind tak for det😊❤️

      Reply

  7. helleq
    18. juni 2020 @ 09:08

    OG iført prinsessekjole <3 Det var også min datters bedste kjole, da hun var lille- dog var det tornerosemodellen, som hun sled op til flere af 🙂
    Tillykke med hende, og vær stolt, for det er din indsats, der gør at hun er som hun er !

    Reply

    • Linda
      18. juni 2020 @ 10:22

      Tusind tak for det😊🌈

      Reply

  8. Astrid
    18. juni 2020 @ 09:45

    Frida for President! Stort tillykke med hende! 🇩🇰🇩🇰

    Reply

    • Linda
      18. juni 2020 @ 10:21

      Ja, jeg bliver nærmest ikke overrasket, hvis det er der, vi ender😄 Tak!

      Reply

  9. Birgitte B
    18. juni 2020 @ 10:31

    Stort tillykke med din dejlig skønne datter 🙂

    Reply

    • Linda
      18. juni 2020 @ 10:33

      Tusind tak for det😊🌸

      Reply

  10. Kristina
    18. juni 2020 @ 12:02

    Arw lille store menneske 😀 Tillykke med hende!

    Reply

    • Linda
      20. juni 2020 @ 07:01

      Tusind tak for det😊🌸

      Reply

  11. Lisbet
    18. juni 2020 @ 14:18

    Sikke et blik hun har 💗 Jeg har også to meget forskellige børn. Hende der er til Frida siden skrev et år alle steder og til alle: “Jeg har fødselsdag!!!” og blev derefter oprigtigt glad og rørt over at få så mange fødselsdagshilsner ☺️ Misundelsesværdig tilgang til livet.

    Reply

    • Linda
      20. juni 2020 @ 07:02

      Ja, virkelig! Jeg tror, det er dem, der har fat i den lange ende😄💚

      Reply

  12. Anne Grethe Vikmann
    19. juni 2020 @ 09:34

    Tillykke med din skønne datter og Tillykke med din dejlige lille familie , som du klarer til UG 🇩🇰🇩🇰
    Tak for endnu et dejligt indlæg , ha en skøn dag 😊

    Reply

    • Linda
      20. juni 2020 @ 07:02

      Tusind tak, Anne Grethe😊 Rigtig god weekend til dig🤗

      Reply

  13. Kirstine fra plantesmilet.dk
    19. juni 2020 @ 14:48

    Kæmpestort tillykke med hende. Hvis hun er fem, har jeg jo læst med her i en menneskealder ..!

    Reply

  14. k r
    26. juni 2020 @ 19:23

    Meget forsinket tillykke med Frida

    Det det er så smukt skrevet at jeg sidder og vræler

    Du er en fantastisk mor for dine børn

    Frida og Anton bliver så gode nogle personer med den mor de har fået

    Tak.

    VH

    Reply

    • Linda
      26. juni 2020 @ 20:21

      Det var meget, meget sødt sagt – mange tak for det!

      Kh

      Linda

      Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.