Skip to content

14 Comments

  1. Yelva
    20. december 2019 @ 20:52

    Bag med muslien. Godt i boller. Eller som barre med en dåse kondenseret mælk (tjek valdemarsro)
    God jul

    Reply

    • Linda
      21. december 2019 @ 19:10

      Det følger jeg op på – tak! Og glædelig jul til dig også.

      Reply

  2. LONE NIELSEN
    20. december 2019 @ 22:51

    Müsli kan blive til en god grød.

    Reply

    • Linda
      21. december 2019 @ 19:11

      Også når det er fyldt med tørret frugt? Du må endelig ikke holde dig tilbage, hvis du har en opskrift <3

      Reply

      • LONE NIELSEN
        21. december 2019 @ 21:02

        Du koger den på samme måde, som hvis du laver havregrød. Den tørrede frugt bliver mindre tør men det fungerer fint. Jeg piller dog eventuelle nødder fra.

        Reply

  3. Lone
    20. december 2019 @ 23:46

    Imponeret over det med Nissen og reminder til børnehaven – det er overskud! Herhjemme sker det tit at Nissen bare sover! 😂
    Og jeg elsker Amélie, tak for reminder om en god film i julen 😊

    Reply

    • Linda
      21. december 2019 @ 19:12

      Haha – jeg sad faktisk også og fik helt lyst til at se den igen. Det må være julenostalgien; jeg har også lige kørt alle 7 Harry Potterfilm.

      Reply

  4. Line
    21. december 2019 @ 09:37

    Hvad med at lave müslibar a la Valdemarsro: https://www.valdemarsro.dk/hjemmelavet-muslibar/ 😊

    Reply

    • Linda
      21. december 2019 @ 19:12

      Ikke noget dårligt bud! Tak:)

      Reply

  5. HemmeLine
    21. december 2019 @ 13:29

    Kære Linda

    Tror ikke jeg åbner min computer før i det nye år, men inden jeg lukker for i år vil jeg bare lige sige dig tak, glædelig jul, samt et lykkebringende nytår.
    Jeg håber du får et nyt job og en giga lotto gevinst (selvom du ikke slår mig som typen der køber kuponer..), så du kan give den gas med opsparing til USA tur med dine unger.

    Tak fordi du deler, du er bragende rar at læse med hos, og jeg taler så ofte om noget “du har sagt” at du bor i det der spøjse felt af virkelighed/oprigtighed/ hvori en fremmed kan føles som en ven<3

    Jeg ønsker dig og dine børn en glædelig jul.

    Kh
    HemmeLine

    Reply

    • Linda
      21. december 2019 @ 19:15

      Sødeste Line.

      Du ser jo nok ikke dette svar før i det nye år, så: Jeg håber, du havde en dejlig jul og er kommet godt ind i det nye år.

      Jeg blev så glad for din kommentar. Du er en af dem, der har været med i årevis, og jeg har det lidt på samme måde som dig. Det føles lidt, som om jeg kender dig <3

      Tak fordi du fortsat har lyst til at være en del af dette lille comunity, og fordi du stadig pipper med fra tid til anden. Må 2020 blive et forrygende år, og bringe dig alt det, du håber allermest.

      Kh

      Linda

      Reply

  6. Stine
    21. december 2019 @ 13:46

    Åh, herhjemme er jeg også familiens “skraldespand” fordi jeg NÆGTER at smide god mad ud. Så jeg spiser derfor ofte aftensmadsrester til morgenmad, den forgangne uge har feks stået på: boller i karry med rødbedesuppe til. Græskarsuppe. Afsluttet med tre morgener med Vegansk kødsovs, som ingen var særligt vilde med (incl mig selv 🙂
    Ha ha, på magisk vis kan jeg spise hvad som helst om morgenen, de andre måltider er jeg ret selektiv mht. hvad jeg har lyst til at spise 😉

    Reply

    • Monika
      21. december 2019 @ 16:42

      Årh Stine, græskarsuppe til morgenmad lyder faktisk ikke så dårligt! Men ja, hvor spiser man da mange ekstra bidder rester fra børnenes tallerkner. #J’aiDevenuMaMere…

      Reply

    • Linda
      21. december 2019 @ 19:17

      For mig er den magiske grænse kl. 9. Inden kan jeg KUN spise det, jeg craver. Efter er jeg fuldstændig græsk-katolsk. Men kæmpehep for en seriøs indsats for at stoppe madspild:-D

      Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.