Skip to content

2 Comments

  1. Karina
    23. november 2007 @ 23:19

    Kan man få fjernet z i stedet for s sammen med de skrækkelige tegn???
    Eller skal vi stadig modtage knuzz, møzz, tøzz osv på mobilen??
    Det var aldrig sket i good old Jovi days 🙂

    Reply

  2. Lene
    26. november 2007 @ 11:39

    Det er jo cand.mag’ernes kendetegn, du er efter! Humanisternes håndtegn. Helt ærligt…Sådan at kaste 7 år i grams på den måde! 7 år, jeg siger dig.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.