Skip to content

2 Comments

  1. Lene
    5. december 2007 @ 21:08

    Tak. Af hjertet tak for at du lige mindede mig om hvorfor jeg går på arbejde som informationsmedarbejder slash journalist-ish hver dag. Jeg er sikker på at jeg jodler på vej på arbejde i morgen i fuld fortrøstning over, at jeg virkelig gør en forskel.

    Reply

  2. Lene
    5. december 2007 @ 21:19

    Og tillykke med jubilæet! Også til os som læsere som er så heldige at måtte læse med 🙂

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.