Den der ler sidst…
Var ude og spise igår. Ledige, gratis p-pladser i midtbyen er jo blot et ubekræftet rygte, så jeg foreslog hævngerrigt, at vi stillede bilen i baggården ved gamle arbejdsplads. De skylder ad helvede til. Nåede at fryde mig ved tanken om min stille mini-hævn et par gange i løbet af aftenen. De har så mulighed for at fryde sig idag, når de møder ind og låser gitterporten op…
15. februar 2008 @ 21:55
Hold kæft hvor er det SJOVT!!!! Glad for du gjorde den erfaring før mig 🙂 hvis du vidste hvor mange gange jeg har tænkt på den gratis P-mulighed… Tjekker lige sekvenstrænings lukketider en ekstra gang inden jeg bruger den… GRINER stadig 🙂