Skip to content

3 Comments

  1. Anonym
    8. oktober 2008 @ 11:24

    jeg synes det kommer an på det forhold man har til en person. Jeg skriver mange mærkelige ting i min “hvad laver Susanne lige nu” og bliver da næsten lidt skuffet hvis der aldrig er nogle som spørge ind til dem. På den anden side kan jeg også næsten blive lidt småfornærmet hvis nogle som jeg ikke kender ret godt spørge ind til det som jeg har skrevet, på en for undrende(er-du-lige-lidt-for-mærkelig-nu-måden.)Tja vist ikke så underligt at det er svært at finde ud af….
    Knus Sus

    Reply

  2. Tina Sofie
    8. oktober 2008 @ 12:53

    Gider heller ikke hvis folk skriver det samme hver gang… Hvis man tæller ned er det jo fair nok at det er det samme, med tallet til forskel (forudsat at man har bekendtgjort hvad man tæller ned til!)…
    Og gider folk så godt tjekke deres newsfeed igennem for stavefejl inden de poster den?!
    Det var bare det jeg ville sige, hej

    Reply

  3. K
    8. oktober 2008 @ 16:14

    Hi hi… Faktisk stemmer jeg for at man godt må være lidt kryptisk derinde :o)
    – Jeg ELSKER facebook; er vist blevet sådan lidt afhængig af det skidt…

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.