Skip to content

24 Comments

  1. tbs
    5. maj 2023 @ 17:50

    Holy shitbucket! 😳😳 jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige til det med din veninde 💔 hvor er jeg glad for at du fik “bevilget” sådan et frikvarter. Også selv om alt bare ligger og venter. Mange knus og virtuel kage ❤️❤️❤️

    Reply

    • Linda
      7. maj 2023 @ 11:49

      Jeg glæder mig usigeligt til at veksle den virtuelle kage med en ægte af slagsen. Savner dig, T❤️

      Reply

  2. Julie
    5. maj 2023 @ 18:22

    Hende, din skønne veninde var min kollega 💔
    Det er slet ikke til at forholde sig til 🥺

    Reply

    • Linda
      5. maj 2023 @ 18:27

      Åh Julie💔 Det er jeg simpelthen så ked af at høre😞 Min hjerne kan slet ikke tage det ind. Og jeg brækker i tusinde stykker ved tanken om, hvad Jacob og Birgittes familie skal finde ud af at komme videre fra. Hendes far er 90. Det er så skrækkeligt, at sproget ikke rækker💔💔

      Reply

  3. Helle
    5. maj 2023 @ 18:30

    Hvor er det bare forfærdelig tragisk og skrækkeligt ❤️

    Hvor lyder din pause god 🥰 og tiltrængt.

    Reply

    • Linda
      7. maj 2023 @ 11:48

      Den var balsam på en flosset sjæl <3

      Reply

  4. Stine
    5. maj 2023 @ 20:08

    Den pause var vist 100 % fortjent af utallige grunde ❤️‍🩹

    Reply

    • Linda
      7. maj 2023 @ 11:48

      Den var uendeligt tiltrængt, kunne jeg mærke.

      Reply

  5. LW
    5. maj 2023 @ 20:20

    Virtuelt kram! ❤️

    Reply

    • Linda
      7. maj 2023 @ 11:47

      I’ll take it😞❤️

      Reply

  6. Kristine
    5. maj 2023 @ 23:29

    Jeg kondolerer med din veninde. ❤️

    Reply

    • Linda
      7. maj 2023 @ 11:47

      ❤️❤️❤️

      Reply

  7. Marie
    5. maj 2023 @ 23:59

    Jamen, du godeste gud. Det gør mig virkelig ondt at høre, Linda. Masser af kram til dig.

    Reply

    • Linda
      7. maj 2023 @ 11:46

      Tak, søde allerbedste yndlingsmarie <3

      Reply

  8. Katrine
    6. maj 2023 @ 06:44

    Det er da så frygtelig trist og forfærdeligt, at der ikke rigtig er ord for det! Det gør mig virkelig ondt at høre. Som om du ikke havde rigeligt på din tallerken i forvejen😳

    Reply

    • Linda
      7. maj 2023 @ 11:46

      Min hjerne kortslutter, når jeg forsøger at forholde mig til, at det kan være sådan, man kommer herfra. Alting er sært lige nu.

      Reply

  9. Dorte
    6. maj 2023 @ 06:52

    Jeg kondolerer. Det lyder helt forfærdeligt. Både for dig og for hendes øvrige pårørende.

    Reply

    • Linda
      7. maj 2023 @ 11:45

      Det er så forfærdeligt, at jeg har dage, hvor jeg stadig ikke rigtigt kan tage det ind. Jeg ved ikke, hvordan man som familie rejser sig fra sådan noget igen.

      Reply

  10. Kristina
    6. maj 2023 @ 10:09

    Mit hjerte og min mave gør ondt for dig og for alle jer der kendte og elskede hende. Jeg kondolerer.

    Og sender en metal gavekurv til dine forældre, der hjalp med at puste luft i dine sejl på den bedste måde jeg kan tænke mig. Bedsteforældre altså <3

    Reply

    • Linda
      7. maj 2023 @ 11:44

      De er de bedste <3

      Reply

  11. Jane
    6. maj 2023 @ 20:05

    Kæmpestort Good For You. Mere af den slags opladning til Dronning Linda. Kæft du har fortjent hvert minut. Og så vender du tilbage til livet – the crazy trip – en anden dag. Kæmpekram til dig fra Måløv

    Reply

  12. Jane
    6. maj 2023 @ 20:07

    Og kondolerer, naturligvis, blev lige helt overvældet af glæden ved at du tog pausen. Vigtigt.

    Reply

    • Linda
      6. maj 2023 @ 20:13

      Jeg forstår 100%, søde Jane❤️❤️

      Reply

  13. Astrid
    7. maj 2023 @ 21:25

    Det lyder så utroligt veltimet med 48 timers pause fra eget liv lige dér. 🩵

    Kondolerer med din veninde, det er da helt forfærdeligt.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.