Skip to content

3 Comments

  1. Anonym
    26. marts 2008 @ 19:41

    Når men så er vi da to som sover det meste af tiden, er på min anden omgang pencilin indenfor 14 dage. Den søde vagtlæge synes jeg skulle ha en ordentlig omgang så jeg uden problemer kan så stå op og sove!)Havde først en led lungebetændelse, der udvidede sig med asmatisk bronkitis, for derefter at glide let og ubesværet over i pande/bihulebetændelse. Så min dag imorgen skal gå med at finde en læge der kan syge det hele ud:( ADRRR! Snøft fra lillesøsteren.

    Reply

  2. Linda
    26. marts 2008 @ 21:52

    Har vi sådan lidt visne gener? Bør vi klage?

    Reply

  3. Anonym
    26. marts 2008 @ 23:00

    Helt sikkeret hvis ikke jeg med et trylleslag bliver rask imorgen, klager jeg til alt hvad overhovedet er i nærheden. (der er vel inden grænser for hvor meget klagelicens man har)

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.