Skip to content

5 Comments

  1. lille t
    28. april 2009 @ 20:23

    Jeg tror alligevel jeg overlader køkkenet til dig – indtil videre…
    Skal NOK kommer derud (engang)!

    Men du er så GOD til det :o)

    Reply

  2. Linda
    28. april 2009 @ 20:28

    Nu er dit køkken så også på størrelse med en husholdningstændstikæske. Det tager lige toppen af fornøjelsen, når man står det og får sit tag i hovedet, tænker jeg?

    🙂

    Reply

  3. Anonym
    28. april 2009 @ 20:57

    kan man fortryde at jeg sagde du kunne slippe med en middag?????
    omvendt kan du jo nå at træne!

    ps. Tina lærer det aldrig/vil aldrig.

    Reply

  4. K
    29. april 2009 @ 16:48

    Ja hvad skal det ikke ende med?? Nu kan du både strikke OG lave mad – fantastisk 🙂

    Reply

  5. Anonym
    29. april 2009 @ 18:48

    Jeg vil godt lige forsvare Tina – hun laver den BEDSTE lagkage. Som måske ikke er rigtig mad – men det skal nok komme. Har hørt du bare skal presses ud i det ;o)

    Gitte

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.