Skip to content

8 Comments

  1. Klidmosteren
    29. april 2009 @ 23:03

    EDDERPETERPERKME er altid gangbar 🙂

    Reply

  2. miw
    30. april 2009 @ 04:04

    Jeg tænker hård drengerøvsopbremsning med bremsespor og hele gøjemøget, så hun kunne få HELE bagenden af cyklen HELT op i ansigtet – evt. med hoftebrud til følge… Jamen, det har aldrig skadet nogen! Så lærer hun det vel til en anden gang…;)

    Reply

  3. Anonym
    30. april 2009 @ 05:01

    KRAFTEDDERSPARKME fungerer også vældig fint!
    KRAFTSTEJLME er der også ret meget vrede bag.
    … men når alt kommer til alt, så er det bare sådan nogen ord der ikke gør sig godt på skrift – så kan man sidde og filosofere over hvordan det nogen sinde har givet mening og hvad det egentlig betyder. Så røg den læsedag!
    Go dag :o).

    Reply

  4. Anonym
    30. april 2009 @ 06:20

    jeg har ikke bedre ord men tænker, at også hende, der overhalede indenom burde have haft en voldsom krafted! huskede du, at give dem begge en ladning ??? de der smalle cykelstier er et HELVEDE, når folk uhæmmet bare SKAL frem .. så jo jeg har også brugt en del kraftudtryk – sandsynligvis på de samme strækninger som dig : – )
    – Mette

    Reply

  5. Klejs
    30. april 2009 @ 06:53

    FORSATANOGHELVEDE! Meget let at sige og intet er værre end helvedes flammer og dens faste beboer.

    Reply

  6. Jette
    30. april 2009 @ 18:28

    Eller den overraskende milde og derfor netop mere udtryksfulde: Novra – selvfølgelig tilsat en tilfældig spydighed efter eget valg tilpasset situationen.

    PS: Miw… Skal det nødvendigvis være cyklens bagende hun skal have helt op i ansigtet? Jeg tænker: når nu dagens tænkte cyklist lige har indladt sig på spinning, hvad er så værst på en dejlig varm forårsdag a) dejligt kølende cykelstel omend hårdt materiale eller b) svedig varm bagdel omend blød (læs: spændstig naturligvis) – bremsesporene kan naturligvis høre til i både case a) og b)…

    Reply

  7. Krohn
    30. april 2009 @ 19:24

    Elsker kreativiteten med ordet, men endnu mere historien. Hold nu k… altså! Som at være der selv.

    Reply

  8. Hanspeter-Jørgen Nielsen
    25. september 2009 @ 09:20

    Skrevet i som det lyder:

    EDERMUGGEMANME
    SATANEDME
    KRAFTEDME

    "Det er EDERMUGGEMANME for dårligt!"
    "Det er SATANEDME for dårligt!"
    "Det er KRAFTEDME for dårligt!"

    "Nu skal du EDERMUGGEMANME få nogle på hovedet!"
    "Nu skal du SATANEDME få nogle på hovedet!"
    "Nu skal du KRAFTEDME få nogle på hovedet!"

    Det er sån man taler i nordsjælland (0;

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.