Skip to content

2 Comments

  1. K
    10. september 2008 @ 09:37

    6.Der skal skrues NED for musikken når man forlader bilen – hvis man er sådan én der deler den med andre!! Gir da anledning til et mindre slagtilfælde, akut tinitus og tourette lignende udbrud når man sætter nøglen i tændingen og blir blæst omkuld af P3 eller andet godt….

    Reply

  2. Anonym
    10. september 2008 @ 17:25

    Det med vægtskiverne er altså også noget rod at se på når de ikke kommer på stangen i størrelses orden! NÅ! Og når man vælger at tage strømper på som det første, så er det skide svært at blive taget seriøst hvis man skal skælde ud 🙂

    Gitte

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.