Skip to content

1 Comment

  1. Anne O'Manne
    28. maj 2008 @ 09:46

    Hahahaha… Aaaarh… Hvor vidunderligt ikke at være alene med sit lille-blank-rygsæk-had. Men ingen tvivl om, at de er praktiske, når man skal svaje armene over hovedet på Lilholtsk maner.

    Til gengæld må jeg indrømme, at jeg har et par fletkurve. Men jeg læser altså ikke det der Isabella Smith.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.