Skip to content

2 Comments

  1. lille t
    20. februar 2009 @ 13:55

    Årh ja… Den sidste 6’er… Here Comes The Sun – den elsker vi!
    Sammen med Man on The Hill!

    Mine forældre var ikke hippier – så måske elsker jeg Beatles i ren og skær trods og ungdomsoprør :o)

    Reply

  2. Stine
    20. februar 2009 @ 14:58

    Hvad havde du forestillet dig, at du skulle leje med Bruce? Den der kummefryser? Eller en lille hytte langt langt væk? Hm, jeg er tilsyneladende stadig ikke sjov, selvom det er blevet fredag…

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.