Skip to content

1 Comment

  1. K
    19. februar 2009 @ 17:21

    Nemlig rigtigt!
    Her har den ene beboer (og bestemt ikke hende med Gucci til mellemnavn) ventet længselsfuldt på sne. For et par uger siden fik vi vel ca 25 fnug – og ellers var det vist mes rimfrost. Men tålmodig unge skrabede have, indkørsel, trampolin og en stor del af fortovet for at kunne bygge en snemand.
    – Den blev 20 cm høj, men han var yderst tilfreds 🙂

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.