Skip to content

5 Comments

  1. Anne O'Manne
    20. juni 2008 @ 14:45

    Pyha. Sikke en lettelse! Sgu!

    Reply

  2. Tina Sofie
    20. juni 2008 @ 17:28

    *skytsengelsmiley-der-tørrer-sveden-af-panden-efter-endt-vagt*

    Reply

  3. K
    20. juni 2008 @ 20:55

    Weeee!!!! Sender en flok pingviner i gardertøj og trommer gennem Esbjerg (du ved jo jeg har de forbindelser) for at fejre!!

    Reply

  4. Anonym
    20. juni 2008 @ 21:36

    Hurra 🙂
    Længe leve morfin og intravenøs pencillin -gad godt det kunne fås i håndkøb 😉

    Skønt lige at snakke med dig forleden.

    Knus Birgitte aka Søren Ryge/Trailer Tove m.fl.!!!!

    Reply

  5. Anne Pande
    22. juni 2008 @ 19:41

    Fantastisk!! Skønt at høre!!

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.