Skip to content

3 Comments

  1. Anonym
    26. april 2009 @ 21:22

    har haft samme farve som dig idag – men gemalen har besluttet at vi hernede også er begyndt til positiv, så jeg vil forsøge at mande mig op igen imorgen. Det hjælper som regl at sove på det.
    Knus Sus

    Reply

  2. Linda
    27. april 2009 @ 07:58

    Måske vi skal udveksle noter? Eller bedre endnu: Vi sender de andre afsted til forelæsningerne, går ned og drikker kaffe, og så hugger vi deres noter i pausen?

    Reply

  3. Anonym
    27. april 2009 @ 17:20

    det var dog en fremragende ide;) har fundet ud af at det også hjælper hvis man køber fine ting – har købt en super sød sommer skuldretaske, som jeg har tænkt mig at slæbe med alle steder;)
    Knus Sus

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.