Skip to content

3 Comments

  1. Anonym
    24. april 2009 @ 19:00

    ALTSÅ Linda!!! som fuldblods cand.jur (jep det med nødværge mv) så er jeg RYSTET i min grundvold over, at du kan tænke på andet under en forelæsning – også selvom du er med som tolk : – ) … men ja nok meget godt du ikke kunne være online under dit studium.. og det gælder såmænd også for mig…

    – Mette

    Reply

  2. Stine
    24. april 2009 @ 19:43

    Det har ellers været meget fedt at være “voksen” på et studie og så finde den perfekte balance mellem at sende små sedler rundt OG snakke med folk online OG tjekke nyheder OG tjekke mail OG gøgle facebook OG…

    Reply

  3. Trine Louise
    26. april 2009 @ 08:55

    Hehe, meget genkendeligt. Har faktisk spekuleret meget på om der er noget galt i at man har så mange små ærinder i den ene og anden retning når man arbejder/ser TV/snakker med sin partner….

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.