Skip to content

7 Comments

  1. Klidmoster
    25. marts 2009 @ 09:34

    Argh, hun er sådan en ‘så lad dem spise kage’ type.

    Reply

  2. Me
    25. marts 2009 @ 09:37

    Jeg kunne ikke være mere enig!

    Jeg har prøvet at sende en høflig “Er du sød at klappe i!”-mail men det har ikke hjulpet. Måske det er tid til at skrue bissen på?

    Reply

  3. Krohn
    25. marts 2009 @ 16:15

    kan godt mærke at jeg ikke hader hende lige så meget som jer 🙂 ikke at jeg er en fan, men…

    Reply

  4. Anonym
    25. marts 2009 @ 17:25

    jeg må indrømme, at jeg har det altså som Krohn!
    – Mette

    Reply

  5. K
    25. marts 2009 @ 17:56

    Tror bar desværre hverken vi har set eller hørt det værste til hende endnu!! Om ikke længe går hun hånd i hånd med lige så irriterende Anne-Orakel_Larsen og skyller kød og hjælper os alle til at få SÅ meget mere livskvalitet….!!
    – Enig med dig Linda, hun sku ha kappet tungen!

    Reply

  6. Inanna
    25. marts 2009 @ 20:16

    Sender en stille bøn om at Anders tager hende med til Nato-land (og at Nato-land bliver til noget). Enten det eller også råber vi i kor: HOLD NU KÆÆÆÆFT Anne-Mette!!!!

    Reply

  7. parnas
    26. marts 2009 @ 20:44

    Totalt fedt indlæg, det kan ikke siges bedre!

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.