Skip to content

2 Comments

  1. K
    26. marts 2009 @ 19:28

    … og glem ikke at få det mel blæst ud af øret inden du udtaler dig…
    Ja det er ikke altid helt nemt det der danske 🙂

    Reply

  2. visitsen
    27. marts 2009 @ 13:00

    … forståelsen er også en svær en;

    Fik en mail fra kollega

    “Min tanke er, at vi hver især læser udvalgte kapitler i bogen og mødes for at drøfte det om 10-14 dage. Jeg sender en invitation til et møde”

    Jeg tog det som en opfordring til en diskussion – på mødet skulle vi vende tanker om hvad vi skulle gøre.

    De andre havde så læst materialet til mødet….

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.