Skip to content

2 Comments

  1. Anonym
    3. oktober 2008 @ 20:00

    Selvfølgelig skal du da have dig en mininote!
    Da de lavede produktet tænkte de på dig… og ingen andre;-)

    Vh Claus

    Reply

  2. Mikkel F
    4. oktober 2008 @ 12:35

    HP 2133 MIni-Notebook. Har lige set den præsenteret fra vores leverandør HP. Den er ultracool med børstet stål overflade og blingbling look. Og så skiller den sig lidt ud fra alle de kedelige hvide og sorte mac-kloner…! Fra 3500 kr og opefter…

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.