Skip to content

1 Comment

  1. miw
    6. oktober 2008 @ 05:35

    Folk, der vælger at tage det anonyme kluns på ind i et debat-forum – eller på en blog for den sags skyld – er tabere, der ikke tør stå ved deres egne meninger. De gemmer sig bag internettets mørke gardiner og titter frem hist og pist for at lukke deres indestængte vrede, over at være så pokkers konfliktsky, ud.
    Jeg kan forstå at det gør ondt at få personlig kritik over et indlæg, men du er nødt til at springe op og falde ned på det, når det kommer fra en anonym kilde – den slags kan INGEN bruge til noget. Det er ikke sagligt – det er latterligt og taberagtigt ikke at forholde sig til – og dermed stå ved – den kritik man fremfører.
    Kort fortalt: op i røven med anonyme kommentarer! Du er bedre værd end det!

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.