Skip to content

7 Comments

  1. lille t
    21. januar 2009 @ 19:23

    Jeg var alligevel ved at skrive vores Al-Qaeda ønskeseddel… Indtil videre ser den sådan ud:

    1. møg-møbel(ish) firma der fyrer mine venner!

    2. hobitter – fordi verden ville være et bedre sted uden!

    3. post-danmark..

    Har vi glemt nogen?

    Reply

  2. Berliner brosten
    21. januar 2009 @ 19:34

    Jeg ved godt at det ikke trøster noget som helst, men da jeg læste dit indlæg, så jeg mig selv stå på mit posthus som ligger her midt i Berlin! Samm suk, samme øjne der bliver vendt og drejet – og det der med samlet had i opgangen. The same! Jeg elsker at skulle rundt og ringe på når folk ikk henter deres pakker som jeg har taget imod – fordi det lede pakkebud ikke putter sedler i brevkassen osv. osv. osv.
    Skriv lige det tyske postvæsen på ønskesedlen, tak

    Reply

  3. lille t
    21. januar 2009 @ 19:38

    4. post… Tyskland??

    Reply

  4. Linda
    21. januar 2009 @ 20:04

    Ok, så Posttyskland (eller hvad de nu hedder:) ) på listen også. DSB?

    Reply

  5. Anonym
    21. januar 2009 @ 20:20

    jeg er HELT med på den med Post Danmark! sidst jeg havde fødselsdag, sendte flere af mine venner som vanligt gammeldags fødselsdagskort. Korrekt frankeret og adresseret. Sendt et par dage før – dem modtog jeg mere end en uge efter! Det samme gælder den anden vej, når jeg sender kort. Har dem ligeledes KRAFTIGT mistænkt for kun at aflevere breve, når de i forvejen skal aflevere de postomdelte reklamer… får tit og ofte breve, hvor man på DATOstemplet fra Postdanmark kan se, de har været op til en uge efter stemplet om at aflevere (gjaldt også føromtalte kort). Det er f. for ringe med de priser… og mine julekort til udlandet – ens frankeret og korrekt vel at mærke… for det ene af dem får jeg brev om, at det er underfrankeret (gu´ var det ej! og i fald så havde de ALLE været det), men de ville da lige undlade at opkræve ?? nå! Så Postdanmark på listen.. Og måske Midttrafik som nr. 5 ??? 8 kr!! for en tillægsbillet, som plejer at koste 3 kr. ved gode gamle Århus Sporveje..
    – Mette

    Reply

  6. lille t
    21. januar 2009 @ 21:01

    6. DSB

    7. Midttrafik *smiley-der-mumler-så-få-jer-dog-en-bil*

    Der MÅ da være flere?!

    Reply

  7. miw
    22. januar 2009 @ 07:54

    Jeg mener så absolut også anonyme skribenter på blogs og i debatter på nettet burde på listen…

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.