Skip to content

21 Comments

  1. J
    16. april 2019 @ 12:19

    Kæft hvor er du sjov – grinesmileyienlindstrøm ….

    Reply

    • Linda
      17. april 2019 @ 17:13

      😀

      Reply

  2. Anja Chapelle
    16. april 2019 @ 12:40

    Næstsidste… Ut aner ikke hvad Gin Hass er. Men det skal jeg da prøve 😁

    Reply

    • Linda
      17. april 2019 @ 17:14

      Haha – det er godt at høre! Men det er en farlig vej at bevæge sig ind på, for jävla, hvor er der mange varianter, der ser gode ud:-)

      Reply

  3. Line
    16. april 2019 @ 12:44

    Har du prøvet drinken sunday’s fashion? Emily Salomon har en opskrift. Jeg er vild med all things rabarber og den er fantastisk! Jeg kan dog ikke skaffe kardemommekapsler herude på landet, hvor jeg bor, men den fungerer fint uden… http://emilysalomon.dk/2014/10/10/fredagscocktail-sundays-fashion/

    Reply

    • Linda
      17. april 2019 @ 17:14

      Slap AF, den ser god ud!! Og min mor sagde lige i går, at deres rabarber var på vej. Det tager jeg som et tegn…

      Reply

  4. Astrid
    16. april 2019 @ 13:05

    Trampolin er Guds gave til børnefamilier. I know, jeg risikerer, at de brækker det ene og det andet, men den risiko er der ved alt hvad mine drenge synes er sjovt (undtagen iPad, men altså…). Og de leger i den i timer hver eneste dag lige for tiden. Halsbrækkende og absurd larmende (undskyld naboer), men det er fantastisk!

    Reply

    • Linda
      17. april 2019 @ 17:15

      Det er den virkelig!! Og uanset hvor sure mine er, så er de altid i bedre humør, når de har været ude og hoppe. Jeg elsker den.

      Reply

  5. Malene
    16. april 2019 @ 14:15

    Jeg aner (heller ikke) hvad Gin Hass er. Bliver det sommeren 2019’s Aperol? I øvrigt: køb forhelvede en æggepuster. Ser dem tit i Bilka/Føtex til 25kr. Man bliver jo VANVITTIG og helt rundtosset af det andet der!

    Reply

    • Linda
      17. april 2019 @ 17:16

      Ok, KÆMPE tak for tip. For det er da noget af det mest irriterende, jeg nogensinde har prøvet!

      Og ja – det tror jeg virkelig. For når først man har den der sirup, så er det jo næsten synd ikke lige at købe en refill, når gin-flasken er tom…

      Reply

  6. Stine Olesen-Bakkeløkken
    16. april 2019 @ 15:00

    cykler til Brugsen efter lemonsodavand til gin Hass

    Reply

    • Linda
      17. april 2019 @ 17:17

      Afsti-afsted! (Var den ikke god!?)

      Reply

  7. Gitte
    16. april 2019 @ 16:36

    Hahahahhahaha

    Jeg har ikke set GoT. De første 2 afsnit i første sæson. That´s it. Kunne da slet ikke følge med i det persongalleri. Men har overvejet mange mange gange at prøve igen. Fordi resten af verden…

    Gin Hazz siger du..

    Reply

    • Linda
      17. april 2019 @ 17:17

      Dit liv bliver bedre, jeg lover det. Men man kan ikke sidde og scrollet på telefonen imens. Så ryger man af.

      Reply

  8. Mette
    16. april 2019 @ 16:55

    Måtte lige google Viggo Mortensen og han er åbenbart 60 år!!! 😳😳😳

    Reply

    • Linda
      17. april 2019 @ 17:18

      Jeg takker stadig ja…:-D

      Reply

  9. Myut
    17. april 2019 @ 11:06

    I øvrigt … elsker jeg altid dine i øvrigt-indlæg! Og Thorkild-delen fik mig til at sprutte af grin 🙂

    Reply

    • Linda
      17. april 2019 @ 17:18

      Jeg fik sådan lyst til at se Blinkende Lygter igen af at lave den gif:)

      Reply

      • Myut
        18. april 2019 @ 13:32

        Det er også en syg høne, der har lagt det æg 😉

        Reply

  10. Anja
    21. april 2019 @ 02:06

    Jeg er nabo til en familie med 4 børn, der råber, skriger og hyler konstant på deres trampolin lige ud til min terrasse hver eftermiddag fra klokken 16.00 til 20.30 og i weekenden fra klokken 7.30! Det er dælme ikke i orden.

    MEN hver gang sætter jeg nu Guns N Roses og andre skønne rocknumre i den hårde ende fra den tid, på min mands nyindkøbte højtalere, tager dem med ud i haven og stiller dem i retning mod naboens kæmpe trampolin og fyrer op på maksimum!

    Fantastisk! Led Zeppelin er også godt. Da faren kom herover for at klage måtte jeg venligst foreslå ham at indgå et kompromis. Ingen skrigende børn på trampolinen og ingen Led Zeppelin. Det har nu holdt i 3 dage. Skulle børnene igen skrige mine trommehinder tynde, er jeg klar på lidt Disneyland after Dark og dødsmetal. Trampoliner er fandens opfindelse for naboerne, men lidt musik i den høje ende får effektivt sat en stopper for det.

    Reply

    • Linda
      21. april 2019 @ 06:23

      Det lyder, som om der er lagt i ovnen til en virkelig lang sommer….:-)

      Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.