Skip to content

7 Comments

  1. lille t
    13. maj 2009 @ 19:41

    Jeg sympati-hader din læge så meget at jeg sgu osse næsten bliver tørstig af det… MØGSÆK!!

    Test sgu da det der hormon-halløj FØRST og send patienten på vand-afvænning (det modsatte af vandvognen, I guess) BAGEFTER…

    *snærrende-smiley*

    Reply

  2. Lene
    13. maj 2009 @ 19:58

    Har hun på noget tidspunkt spurgt til dit anormalt høje aktivitetsniveau?
    Det undrer mig, at hun er villig til at sætte dit helbred på spil … og vores, fordi du hvæser af vædskemangel.

    Reply

  3. Suzy Q
    14. maj 2009 @ 09:55

    Men jeg forstår ikke… Hvorfor gør du som lægen siger? Hvis alt er godt?

    Reply

  4. Belle Blues
    14. maj 2009 @ 10:01

    Måske har jeg ikke fulgt nok med… men hvad var problemet i første omgang?

    Reply

  5. Linda
    14. maj 2009 @ 10:59

    Suzi: En god pointe, som jeg straks har tænkt mig at tage til efterretning.

    BB: Jeg drikker så meget vand, at mine omgivelser har udviklet en sukkersygebekymring på mine vegne. Har derfor været ved lægen, som har tjekket mig og konstateret, at det ikke er sukkersyge, men som har besluttet, at jeg drikker så meget for meget, at det er et problem.

    Reply

  6. Anonym
    14. maj 2009 @ 18:26

    ja jeg er bare glad for, at jeg ikke fik en lammer til pump – selvom jeg smådrillede lidt : – )

    – Mette

    Reply

  7. Anonym
    14. marts 2010 @ 07:59

    Amiable post and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thank you seeking your information.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.