Skip to content

2 Comments

  1. Lene
    13. februar 2008 @ 21:49

    Jeg melder mig til udvalget. Gider ihvertfald godt at diskutere det der!
    Kunne det være, at der er nogen, der godt kan se at de er ved at dø indefra i en rådden situation, men samtidig frygter selve det at tage beslutningen mere end noget andet? Fordi det ikke er til at se, hvad der gemmer sig på den anden side…

    Første bud på en byggesten til Det Gode Liv: At kunne respektere og tro på sig selv, der hvor man er.
    Næste?

    Reply

  2. Linda
    13. februar 2008 @ 22:41

    Andet bud: At leve sit liv med åbne øjne, og skelne imellem de svære situationer, som er en del af grundvilkårene ved at være menneske, og dem, man selv vælger at holde fast i. – og at have modet til at ændre de sidste af slagsen.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.