13 februar 2008 Til dig… Linda Uncategorized 0 – dig, der har glemt at købe blomster…– dig, der har mistet troen… – dig, der har fået nok…– dig, der har hørt det hele før… – og dig, der har det sådan her…Happy Valentinesday:)