28 december 2008 Forresten: Linda Uncategorized 4 Er der nogen der ved, om Hellige Tre Konger og De 3 Vise Mænd er same shit eller 6 forskellige mennesker?
28. december 2008 @ 21:01
Same shit – kend dog din bibelhistorie du vildfarne hedning:
http://jesusnet.dk/index.php?special_id=21&svar_id=154
;o)
28. december 2008 @ 21:21
Som OM du vidste det i forvejen, din lille googloman!!
28. december 2008 @ 21:48
Aner det ikke, men når de tager røgelse og myrra skær med i gave til en nyfødt dreng, så bekræftes man i, at det er kvinderne, der bør stå for gaveindkøb.
29. december 2008 @ 15:48
Man lærer hver dag.. siger de jo. Anede jeg ikke. 🙂