Skip to content

3 Comments

  1. Anonym
    24. februar 2009 @ 07:35

    og så var det lige, at vi gerne ville vide, hvilken drøm den stakkels 6årig så fik i fejlleverance!!!! : – )

    – mette

    Reply

  2. lille t
    24. februar 2009 @ 18:52

    Mmmmmmm Harry Potter – klart MIG der sku ha haft den drøm ;o)

    Reply

  3. K
    24. februar 2009 @ 19:16

    Ku faktisk godt være her der var byttet rundt. Drømte nemlig – helt seriøst – om en sindsyg blind date!! Sad med bind for øjnene, drak rom og cola (hvem fanden gør lige det bortset fra dem i 8B??) og spiste ostemadder???
    – vist ingenting der, hverken date føden eller noget der er realistisk…

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.