Skip to content

3 Comments

  1. Lisbeth
    22. august 2007 @ 12:49

    Hej skønne!

    Ja der kom jeg lige ind fra højre – må bare tage hatten af for alle dine ord og tanker. Når man går hjemme på barsel, tager det noget længere tid… ja der er noget rigtigt i begrebet “ammehjerne” Men knus fra mig – skønt at se dig igen.

    Reply

  2. Linda 2
    22. august 2007 @ 13:27

    Jeg har fulgt “Stjernekrigen” ivrigt de sidste par dage, men da jeg er en af de få tilbage i Danmark…nej, verden er vist mere på sin plads, som endnu ikke har set Star Wars filmene, vil jeg afholde mig fra at kaste mig ind i debatten og dens metaforer.

    Må altså til at få set de film! Anyone for a marathon? 😉

    Faldt over denne blog, som jeg synes supplerer denne meget godt, særligt med gårsdagens tema…
    http://camillas.weblog.dk/

    Reply

  3. Linda
    22. august 2007 @ 20:05

    Hej søde Lisbeth!

    Hvor hyggeligt at høre fra dig! Jeg håber, at I har det godt? Hvordan står det til deroppe i det høje nord?

    Knus

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.