Skip to content

2 Comments

  1. Lene
    17. september 2007 @ 18:40

    Tilpasningsdygtige vinduesviskere er opfundet. Er bare ikke installeret på leje-øser med mindre du bestiller et ride i præsidentklassen. Kombinationen af lille blikbil, lastbiler, motorvej og syndflod efterlader en med fornemmelsen af at svømme op ad et vandfald. Kom du også til at knibe øjnene sammen og holde vejret indtil du kom forbi lastbilerne, så du kunne få hovedet op og få luft igen?

    PS: Det er også muligt at få biler, der er så smart indrettede at de rydder ruderne i den retning man kører. Dvs at det er bagrudeviskeren, der automatisk går igang, når man bakker mens det regner. Pænt cool.

    Reply

  2. Linda
    17. september 2007 @ 18:49

    Jep. Jeg holdte vejret. Jeg lænede mig også frem, når jeg skulle læse skilte. Det gør nemlig en kæmpe forskel, når man kører 140. I særligt udvalgte øjeblikke lukkede jeg også øjnene, når jeg kørte imellem to biler. Jeg er meget traffiksikker…

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.