Skip to content

9 Comments

  1. K
    29. marts 2009 @ 19:54

    Se – din anmeldelse er så lige præcis hvad jeg har frygtet jeg ville tænke når jeg så den. Derfor har jeg også bevæget mig langt udenom, både i bio og efterfølgende de gange jeg har overgivet mig til DVD og sofa.
    Stoler blindt på din anmeldelse og lader det forblive en af de film jeg bare aldrig fik set!

    Reply

  2. Bitter Blog
    29. marts 2009 @ 19:58

    Jeg har set den live. I sin oprindelige opsætning. I London. Til grotesk overpris. Oh, the horror!

    Reply

  3. The CityGirl
    29. marts 2009 @ 21:01

    Jeg har ét ord: Musical.

    Når dette ord dukker op, er det en ret god indikator på, at det er noget man skal holde sig langt væk fra….

    Reply

  4. Tina - omme i London aka teeweewonders
    29. marts 2009 @ 21:38

    LOL – nogen Oscarvinder bliver den nok aldrig, men du maa da indroemme at det er god skraalemusik. 🙂

    Reply

  5. Trine Louise
    30. marts 2009 @ 06:25

    Det som K sagde…

    Reply

  6. Linda 2
    30. marts 2009 @ 07:12

    Nå, men så vil jeg være den eneste som tør stå frem og sige, at jeg faktisk er vild med den 🙂 Kan ikke være mere enig i at de synger forfærdeligt (de to hovedpersoner), men jeg synes det er en fantastisk “feel-good”-film. Tør jeg skrive at jeg har set den 2 gange?

    Reply

  7. Inanna
    30. marts 2009 @ 07:32

    My god. Det indlæg gør glad. For som K så havde jeg en fornemmelse af at det var sådan jeg ville have det. Og jeg har med måben hørt ellers intelligente mennesker skamrose den. Og jeg var faktisk ved at være tæt på at tænke “nu må jeg hellere se den”. Men NEJ! Gu må jeg ej. Og tak for det!!

    Reply

  8. Anonym
    30. marts 2009 @ 19:08

    så vil jeg altså holde med Linda2!! jeg synes, den var hylemorsom! – og ja de kan ikke synge osv. men altså! den er SJOV… jeg grinede så tårerne trillede… selv min sortklædte teenager m. hang t. Metallica (som moderen) og hendes veninde syntes den var hylesjov. Jeg har også set musicalen i den engelske opsætning – og den var god! så jo altså Linda.. lidt bitter er du vist : – ).. skyldes nok navnesøsters urimelige sejr i fredags.. Og ps- så elsker jeg altså ABBAsange…
    – Mette

    Reply

  9. Christina
    1. april 2009 @ 18:07

    Kunne ikke vaere mere enig. Jeg har ALDRIG set noget saa daarligt i mit liv! Jeg orkede naesten ikke, at se den faerdig. At Meryl Streep har vaeret nomineret til en Oscar 13 gange er meget svaert at se ud fra hendes helt gtotesk daarlige praestation i denne film. Og jeg trak ikke paa smilebaandet en eneste gang… fik mest bare ondt i maven af pinlighed!

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.