Afblæs alarm.
Indstil eftersøgningen. Afmeld politi, jægerkorps og FN. (Nabo’s!!!) røgalarm fundet og destrueret.
Absolut tysna.
Oh fryd!
Indstil eftersøgningen. Afmeld politi, jægerkorps og FN. (Nabo’s!!!) røgalarm fundet og destrueret.
Absolut tysna.
Oh fryd!
17. januar 2009 @ 09:55
Du får hermed sympati fra en lige så stor støj-autist.
Det store spørgsmål er: Hvordan i alverden fandt du ud af det?
17. januar 2009 @ 13:14
Jeg havde på det tidspunkt nærmest spaltet min lejlighed til atomer. I desperation gik jeg ud på bagtrappen, som var eneste tilbageværende mulighed. Dér, på naboens stige, lå den lille møgæske og gnækkede.
Det holdt den så op med, da den mødte asfalten ude foran. Hårdt.
17. januar 2009 @ 14:45
… Og efterfølgende blev trampet ihjel af NOGEN der syntes at den havde fortjent at dø ordentligt :o)
17. januar 2009 @ 16:02
Og sparket til – så ku den lære det!
Gitte
17. januar 2009 @ 23:05
oh my God… De tre ninjaer har været på togt igen. Er der billeder af alarm-slappingen?