Skip to content

5 Comments

  1. Thomas
    17. januar 2009 @ 09:55

    Du får hermed sympati fra en lige så stor støj-autist.

    Det store spørgsmål er: Hvordan i alverden fandt du ud af det?

    Reply

  2. Linda
    17. januar 2009 @ 13:14

    Jeg havde på det tidspunkt nærmest spaltet min lejlighed til atomer. I desperation gik jeg ud på bagtrappen, som var eneste tilbageværende mulighed. Dér, på naboens stige, lå den lille møgæske og gnækkede.

    Det holdt den så op med, da den mødte asfalten ude foran. Hårdt.

    Reply

  3. Tina Sofie
    17. januar 2009 @ 14:45

    … Og efterfølgende blev trampet ihjel af NOGEN der syntes at den havde fortjent at dø ordentligt :o)

    Reply

  4. Anonym
    17. januar 2009 @ 16:02

    Og sparket til – så ku den lære det!

    Gitte

    Reply

  5. Lene
    17. januar 2009 @ 23:05

    oh my God… De tre ninjaer har været på togt igen. Er der billeder af alarm-slappingen?

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.