Skip to content

12 Comments

  1. Lise
    15. juni 2016 @ 07:03

    Krydser fingre for jer – alt der kan få hverdagen til at glide lidt nemmere er værd at gå efter

    Reply

  2. Livsglimt
    15. juni 2016 @ 08:53

    Åh, det håber jeg virkelig også for dig! Så må I tage med, at Anton kun har 200 m til at synge gode mor-sange på 😉

    Reply

  3. Cille
    15. juni 2016 @ 09:06

    Alt held og lykke og krydsede ekstremiteter. Og så – den med iland… hahahaha – jeg var der så meget selv.

    Reply

  4. Anonym
    15. juni 2016 @ 11:02

    Det bliver SÅ godt for jer. Håber I får huset, held og lykke!
    /Laura

    Reply

  5. Anonym
    15. juni 2016 @ 12:03

    Håber at det bliver jeres hus og at det bliver godt:-)

    Reply

  6. Birgitte Storm Hesselberg
    15. juni 2016 @ 16:37

    Kontrol? Dig? Og de to ord i samme sætning?!!!! Må jeg le 😉
    Heldigvis er jeg jo heller ikke kontrolfreak (!!!!) så jeg har akut kvalme på dine vegne.
    Krydser virkelig mine fingre og håber for dig. Stort knus B :-*

    Reply

  7. Mette
    15. juni 2016 @ 18:40

    Og mig som går og håber på at være heldig med lejligheder, hvor jeg står nr ca 40 (fordi viceværten har sagt, at en med nr 107 tidligere har været heldig ??). Krydser fingre for jer! Godt vi er så tålmodige vi to ?

    Reply

  8. Mie
    15. juni 2016 @ 20:08

    Krydser fingre! Afstande og netværk er virkelig ALT. Og børn elsker jo havregrød.

    Reply

  9. Stine
    16. juni 2016 @ 07:20

    Held og lykke. Jeg krydser fingre.

    Pasta vendt I et udslået æg og spinat dækker en del kost behov og er temmeligt billigt 😉 )Narr sådan som Variation til havregrød)

    Reply

  10. frkFiske
    16. juni 2016 @ 19:23

    Jeg fik tilbudt drømmehuset i bytte og til overtagelse på min terminsdato. Med tvillinger. Det var take it og leave it, ham der havde det var hverken til at hugge eller stikke i. Kun den flyttedato, ellers var det ligemeget. Jeg er alene og har to større børn. Jeg fik nøglen tre dage inden jeg fødte børnene, og nåede at samle sengene og hænge puslebord op på badeværelset. Resten var i kasser. Den sidste flyttekasse blev tømt flere år efter. You can do it! !! No Worries! !!

    Reply

  11. Løkkeligheder
    18. juni 2016 @ 06:15

    Måske du kan få et indskudslån gennem kommunen? Jeg krydser fingre for dig ☺

    Reply

  12. Karina Simonsen
    29. juni 2016 @ 08:36

    Sikke en cliffhanger! Jeg er glad for, at jeg først læser det nu – det endte godt! Eller også føler du, at det først starter nu for alvor. Men på den gode måde! Held og lykke med det hele.
    Og egentlig ville jeg bare skrive: Simpelthen så godt skrevet. Du skriver virkelig sjovt!

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.