Skip to content

6 Comments

  1. Projecthandmade
    22. oktober 2021 @ 17:38

    Kære Linda. Jeg elsker ALT ved punkt nr. tre. Hele pointen med at kigge forbrug, ting, vaner efter i sømmene, må netop være at nå dertil, hvor du kan mærke, at løsningen sjældent er at købe noget. Men et kram, snak med gamle venner over et(mange) glas rødvin eller bare en meget lang lur. Tak fordi du viser vejen. Kæmpekram fra Måløv

    Reply

    • Linda
      24. oktober 2021 @ 18:10

      Det er vist dig, der er vejviser på det her område, søde Jane. Men tak, ikke desto mindre <3 Kram!

      Reply

  2. M
    24. oktober 2021 @ 07:18

    Tak for de her indlæg! Jeg kom i dag til at tænke på, hvad jeg selv har gjort i ugens løb, og det var egentlig ret rart – fordi jeg ofte kigger på, alt det jeg ikke fik gjort eller kunne forbedre 🙂

    Reply

    • Linda
      24. oktober 2021 @ 18:09

      Det er jeg VIRKELIG glad for at høre! For det er bare væsentligt nemmere at huske at gøre mere af det, man føler, man gør godt, end det, der halter <3

      Reply

  3. Rikke
    24. oktober 2021 @ 15:37

    For det første, amen til pkt. 3!
    For det andet, jeg faldt netop over et glas rosmarinsalt allerbagerst i skabet. Der kom straks noget i peberfrugtsuppen, som manglede dybde. Og nu står det, med venlig tanke til dig, på bordet og vil blive brugt som oplagt krydring i efterårs- og vinterretterne.

    Reply

    • Linda
      24. oktober 2021 @ 18:09

      Hvor fint! Og det er bare så rart at få omsat, i stedet for at flytte rundt på det <3

      Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.