Skip to content

19 Comments

  1. C. Stubbe
    4. februar 2020 @ 23:38

    Men hvor hører du de podcasts henne, er mit spørgsmål så? 🤔😅

    Reply

    • Linda
      5. februar 2020 @ 00:58

      Jeg henter dem i Apples podcast-app😊

      Reply

  2. Line
    5. februar 2020 @ 09:38

    Er det der dit helt eget ægte øje eller har du fundet det på nettet? Det ser jo fuldkommen vanvittigt ud!

    Reply

    • Linda
      5. februar 2020 @ 10:37

      Det er skam mit – der er 6000 point fra børnene på Antons skole 😄😬

      Reply

  3. Nina
    5. februar 2020 @ 20:58

    Jeg havde også skoldkopper to gange som barn og var latterligt syg. Til gengæld sprang det næste generation over, datteren fik skoldkopper aftenen før vi skulle op til morfar i Norge på vinterferie og jeg tog chancen alligevel. Om ikke andet var der flere til at passe hende end kun mig. Hun lod sig overhovedet ikke mærke med det.

    Reply

    • Linda
      6. februar 2020 @ 10:00

      1. runde har vist sig at være turborunden. Hvor det første gang tog en uge fra første prik til full blown attack, tog det her 24 timer. Hun har ikke haft feber, og der var sår på dem alle allerede efter 36 timer. Men SHIT, hvor har hun haft mange, og nætterne har været et mareridt.

      Reply

      • louise pedersen
        13. februar 2020 @ 21:52

        Har du gode råd til hvordan man lettest kommer igennem skoldkoppehelvede?
        Sidder der nemlig lige nu med en 4-årlig der hele tiden råbe-græder “det gør så ondt” og “ det klør, det klør”!

        Reply

        • Linda
          13. februar 2020 @ 22:00

          Jeg har de første gange kørt apotekets creme til skoldkopper, men jeg synes helt ærligt ikke, at den har nogen effekt. Denne gang prøvede jeg med tea tree oil-creme i stedet, og det synes jeg både lindrede og speedede processen op. Og så gav jeg panodil at sove på. Det skal man jo ikke hælde i dem som saftevand, men fordi mine meget sjældent er så syge, at de har brug for det, har jeg ikke nogen skrupler ved at give det her.

          Reply

  4. Kirstine
    5. februar 2020 @ 22:07

    Det er det sejeste blå øje, det dér. Den skal du alligevel ha.

    Reply

    • Linda
      6. februar 2020 @ 09:59

      Jeg bliver simpelthen så forskrækket om morgenen, når jeg tænder lyset på badeværelset. Men jeg nyder min nye stjernestatus blandt områdets børn #DontMessWithMom

      Reply

      • Astrid
        6. februar 2020 @ 10:51

        Så længe det er dig og ikke børnene, der render rundt med et blåt øje er det næsten mere oplagt med #DontMessWithFrida 👊🏻

        Reply

        • Linda
          7. februar 2020 @ 19:29

          😄

          Reply

  5. Heidi
    6. februar 2020 @ 15:52

    Jeg er utroligt enig i din pointe om JLO/Shakira. De er helt sikkert seje mennesker, der har skabt sig en karriere. Men de træder på ingen måde udenfor skønhedsidealet, så der er ikke så meget nyt der…

    Hvis man gerne vil vide lidt om det nye coronavirus, de andre coronavira og dermed hvilken kontekst denne omgang passer ind i, så kan jeg anbefale seneste afsnit af This Podcast Will Kill You. De laver en virkelig fin gennemgang af både SARS, MERS og så selvfølgelig, hvad man indtil videre ved om den nyeste. For eksempel ved jeg nu at navnet Corona stammer fra at der er proteiner i virusset der ligner en krone…

    Reply

    • Linda
      7. februar 2020 @ 19:30

      Uh! Den har jeg faktisk bogmærket, den podcast. Jeg røg i Patient Zero, da jeg lige var i det medicinale hjørne sidst, men TPWKY er klart den næste på listen. Tak for reminder.

      Reply

  6. Han
    7. februar 2020 @ 12:48

    Åh, men timingen. Februar er tutte-nuttede fastelavn. Det der øje, det skal du altså gemme til Halloween. Men altså, be my valentine, ikke?

    Reply

    • Linda
      7. februar 2020 @ 19:31

      Med min motorik er det god mulighed for, at vi kan køre både/og.

      Og altid.

      Reply

  7. Ulla
    7. februar 2020 @ 16:29

    Jeg har også haft skoldkopper to gange. Anden gang som 7-årig og kun på maven. Bilder mig ind, at jeg så ikke kan få helvedesild 😬

    Reply

    • Linda
      7. februar 2020 @ 19:31

      Du ved godt, hvad der sker med overmodige typer, der skriver den slags, ikke…?

      Reply

      • Ulla
        7. februar 2020 @ 19:40

        Åh! Shit …

        Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.