Skip to content

10 Comments

  1. Stine Barselsfeber
    26. april 2012 @ 19:27

    Nej nej nej – det billede er jo det mest fantastiske! 🙂

    Reply

  2. Anonym
    26. april 2012 @ 19:56

    Også på tide med et billede af barnet!
    Han er da for dejlig.

    Reply

  3. Anna
    26. april 2012 @ 21:06

    Sikke et dejligt billede. Hvor er han da bare lige til at spise.

    Reply

  4. Michael
    27. april 2012 @ 06:07

    Godt billede….

    Reply

  5. Anonym
    27. april 2012 @ 07:56

    Nååååååååårh så søøøøøøød

    Reply

  6. Kirsten
    27. april 2012 @ 12:33

    Det er en ret præcis beskrivelse, du giver, af det at være mor – fra alle fuck-ups'ene til trætheden til den øre kærlighed. Velkommen i klubben:-)
    Kirsten

    Reply

  7. Anonym
    27. april 2012 @ 21:07

    uhhh hvor er han lækker…..

    Reply

  8. Tine
    30. april 2012 @ 20:34

    Hvad er det for et dyr? Og slikker han på den? Åh…alle disse spørgsmål. Men sød er han helt bestemt.

    Reply

  9. Anonym
    2. maj 2012 @ 15:19

    Tine… Det er et vædder-lam af racen Gotlænder, og han mysser den lige på snuden:-)

    Vh Claus (lammets reservemor)

    Reply

  10. Zoolajma
    29. marts 2013 @ 18:07

    Ajmen, altså. Han er bare så søøøøød! Og lille lamsebasse da.

    Mht. rigtige voksne, så – uhoh, jeg sidder ellers og tænker, når jeg læser bloggen her, at "ja, der bliver i hvert fald ikke noget med at få det der barn, før jeg er rigtig voksen ligesom Linda, ellers klarer jeg det aldrig!" Så deeeet <3.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.