Skip to content

5 Comments

  1. Michael
    8. november 2012 @ 19:21

    Ha…spot on. Både dette og foregående indlæg højner helt klart ellers kedelige dage !

    Reply

  2. Mette G.
    8. november 2012 @ 21:44

    Hørt! Bliv du bare inde i stuen. Flot overskrift!

    Reply

  3. Anonym
    9. november 2012 @ 06:38

    Enig. Hvis jeg havde TDC ville jeg skifte udbyder. Hvis jeg så "The Voice" ville jeg stoppe. Birgitte

    Reply

  4. By Melchiors
    9. november 2012 @ 13:56

    Well. Den sidste illusion er jeg nødt til at punktere : det var ude, at det var ham, men kunne ikke offentliggøres pga navneforbud. Dem er der, trods alt, stadig respekt for.

    Til gengæld er det absolut lov, at ingen af de pågældende firmaer forlanger at manden stikker en undskyldning og er sit ansvar som forbillede bevidst. Pinligt! Især når nu Jørgen Leth blev smidt ud på røv og albuer – uden at være blevet dømt for noget.

    Reply

  5. Loulou
    11. november 2012 @ 19:02

    Ja, ja, jaaaa!!!

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.