Skip to content

7 Comments

  1. Anonym
    3. maj 2014 @ 07:10

    <3

    Reply

  2. Mette
    3. maj 2014 @ 13:59

    Åhhh det lyder skønt og tiltrængt Linda <3<3<
    Knus Mette

    Reply

  3. Anne
    4. maj 2014 @ 16:30

    Det lyder som en perfekt lille ferie. Og dejligt at du lige gav livstegn 🙂

    Reply

  4. Malene
    5. maj 2014 @ 11:32

    Ej, men den sømand er altså også lidt til at få kvalme over! Puha, ham kan jeg heller ikke lide.

    Reply

  5. Pernille
    5. maj 2014 @ 15:54

    Det lyder dejligt. Håber du har kunnet slappe af og ånde ud.

    Reply

  6. Banditmoren
    7. maj 2014 @ 10:42

    Så er det man sidder her og skynder på banditterne, så de kan se og blive så store at de kan håndtere net og stang for det lyder da bare lige i øjet! :o)

    Reply

  7. Josephine Salome Ulnits
    30. maj 2014 @ 12:45

    Hvor er det dejligt – skønt at I fik lidt luftforandring og nye skud energi oven på al sorgen. Lyder som den skønneste tur :).
    Kh Josephine

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.