Skip to content

14 Comments

  1. Anne
    7. maj 2014 @ 20:43

    Hej Linda – du er 37! og det betyder at der er INGEN regler for hvilke fyre man må synes er lækre 🙂

    Reply

  2. Anonym
    7. maj 2014 @ 20:49

    Ha ha – melder mig straks under fanerne til Nem og billig aftensmad, og tilslutter mig koret der er hemmelig forelsket i bartenderen på 25, selvom man er 38… Hmm.
    P.S. Hvorfor oplever jeg aldrig at pæn mand slår følge under løbetur – er højest heldig at få et hej med på vejen…

    Reply

  3. Anonym
    7. maj 2014 @ 20:54

    Hmm kan ikk finde din gruppe med Nem og billig aftensmad??? Gider du lægge et link ind?
    /Jeannette

    Reply

  4. Solvejen
    7. maj 2014 @ 22:08

    Jeg tror, det er en regel: man skal blive lidt (læs: meget) forelsket i Wade Kinsella! Hvornår har han f.eks. tøj på overkroppen i mere end 5 min.? Jamen, jeg spø'r bare.. Han er i øvrigt 30 (*host* ikke at jeg har tjekket det på imdb *host*), så det er ikke heeelt galt 😉

    Reply

  5. Christina / The Good Stuff Hideout
    7. maj 2014 @ 23:08

    Ihhhhh – det er jo sådan noget amerikanske film, romaner og store kærlighedshistorier er skabt af. Der hvor den perfekte, lækre mand dukker op ud af det blå – som over/underbo/ny kollega/løbemakker…

    Det er i hvert fald det shit, min psykolog forsøger at bilde mig ind… Så jeg har brug for, at du nailer den her, det kan du godt høre, ikke?

    Forleden tog jeg mig selv i skamløst at flirte med knap 20-årig Joe&the juice hipster… Jeg bliver 38 lige om lidt. Med andre ord: Du har min velsignelse til at lure på de yngre mænd. Det er jo også så vildt moderne at være cougar!

    Reply

  6. Natascha
    8. maj 2014 @ 04:14

    HALLOOOO han flirter da SÅ meget med dig ham løberen. Samme tid og sted næste uge, han er der helt sikkert igen for at snakke med dig!! 😀

    Reply

  7. Tanker fra Anker
    8. maj 2014 @ 07:03

    He he, 25 er slet ikke så tosset, din alder/2 + 7 er reglen, så det går da liiiige an 🙂 Og altså ungt er godt, siger jeg hvis mand er 8 år yngre

    Reply

  8. miw
    8. maj 2014 @ 10:07

    Arh, den vil jeg skisme også godt lige kommentere, Linda. Du var da vel for pokker ikke SÅ blind at du ikke opdagede løbe-fyren flirtede??

    Reply

  9. Husmoder
    8. maj 2014 @ 10:13

    Løb Linda! Altså løb med ham der lækker mand.

    Bartenderen er i øvrigt .. Uhhmmm

    Reply

  10. lille t
    8. maj 2014 @ 11:42

    Må jeg minde dig om at jeg har været forelsket i Harry Potter de sidste 7 år OG skal giftes med en mand (/dreng), der er 10 år yngre end mig selv.. Så… Ingen råberi, tak 🙂

    Reply

  11. Gitte
    8. maj 2014 @ 15:41

    Jeg kender rigtig mange (inkl. mig selv) der synes at Christopher er mega lækker – og han er 22 🙂 Jeg har heller aldrig helt kunnet se sammenligningen mellem Lina Rafn og mig, men den med dig og Heidi Løke er jeg helt med på 🙂

    Reply

  12. Anonym
    9. maj 2014 @ 18:23

    Du er 37:-)
    Men ku' Netflix ikke lige skynde sig at skaffe næste sæson, så man kan fortsætte sit helt hemmelige crush på bartenderen?!

    Reply

  13. Anonym
    9. maj 2014 @ 19:42

    Jeg synes det fede ved at blive ældre er at man da bare udvider sin horisont. Således kiggede jeg i dag på min chefs 19-årige søn og tænkte at jeg ku godt, hvis det skulle være. Samme tanke kan jeg have op mænd langt op i 50'erne. Jeg er 36 og gift. Til gengæld løber jeg mest med en veninde, så ingen løbeflirt til mig. PS. Jeg bruger str. 36, så det er ikke mig, der er løbet med dine sko…

    Reply

  14. Alt og Ingenting
    12. maj 2014 @ 18:25

    Haha, jeg er vild med nummer 2. Det er jo bare verdens mest hånende og ikke-brugbare kommentar! Jeg håber, du fanger tyven 😉

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.